„TikTok“ tik vaikų žaidimams?
Du milijardai. Būtent tiek šiuo metu yra „TikTok“ programėlės atsisiuntimų visame pasaulyje. Buvo paskaičiuota, kad kiekvienas jos vartotojas vidutiniškai praleidžia po 50 minučių per dieną.
Du milijardai. Būtent tiek šiuo metu yra „TikTok“ programėlės atsisiuntimų visame pasaulyje. Buvo paskaičiuota, kad kiekvienas jos vartotojas vidutiniškai praleidžia po 50 minučių per dieną.
Socialinių medijų pasaulyje atsirado naujas rinkos „žaidėjas” – Clubhouse. Šiam rinkos dalyviui dar nėra nei metų, tačiau jo vertė jau siekia 1 milijardą JAV dolerių. Kas šis fenomenas ir kuo jis gali būti naudingas? Jeigu pirmą kartą susidūrėte su šiuo pavadinimu, teks nusiminti: tai nėra dar vienas naktinis klubas Vilniaus senamiestyje. Tačiau pavadinimas gali priminti […]
Ar kada nors atkreipėte dėmesį į vizualus, kuriuos savo komunikacijos kanaluose pateikia įvairūs prekiniai ženklai bei įmonės? Jeigu pasirinkote teigiamą atsakymą, tikėtina, kad suprantate, jog vizualus turinys labai svarbus. Todėl grafinis dizainas – viena svarbiausių priemonių sukurti patrauklų prekinio ženklo arba įmonės įvaizdį. Susivokti apie grafinio dizaino srities svarbą komunikacijoje dar labiau padėjo sausio 28 […]
Daug iššūkių atnešę 2020-ieji jau baigėsi. Norisi lengviau atsipūsti, tačiau praėję metai turėjo didelį poveikį kiekvienam verslui. Kaip pasirengti šiems, 2021-iems metams, kad jie būtų sklandesni? Štai keletas tendencijų ir patarimų skaitmeninio marketingo specialistams. Socialinės medijos taps geriausiu pirkimo kanalu. Massimiliano Tirocchi, vienas iš „Shapermint“ įkūrėjų, mato pokyčius socialinėje medijoje: „Socialinių medijų platformos, tokios kaip […]
SEO (angl. Search Engines Optimisation) yra procesas, kurio metu didinamas vartotojų srautas svetainėje per organišką google paiešką. Kadangi SEO, kaip vienas pagrindinių auditorijos pritraukimo įrankių yra aktualus kiekvienam, turinčiam savo internetinę svetainę, gruodžio 2 d. svarbiausiais SEO patarimais „Marketingo mokyklos“ organizuotų online mokymų metu dalinosi skaitmeninės rinkodaros agentūros „What about agency“ atstovė Gintarė Kondrotė. Lektorė […]
Nors socialiniai tinklai daugeliui puikiai žinomi, jais naudotis tinkamai yra reikalingos kur kas gilesnės žinios nei atrodo iš pirmo žvilgsnio. Taigi „Whatabout.agency“ įkūrėjas, vadovas bei rašytojas Mantvydas Leknickas dalijosi savo patirtimi ir įžvalgomis Marketingo mokyklos organizuojamuose mokymuose „Socialinių tinklų turinio kūrimas“. Beveik 10 metų su socialiniais tinklais dirbantis M. Leknickas teigė, kad tik dėl socialinių […]
Facebook ir Google reklamos yra vienos populiariausių socialinėje erdvėje. Todėl norint tinkamai jas išnaudoti savo verslo plėtrai bei pardavimų didinimui, būtina žinoti, kaip pasirinkti šių platformų reklamos strategiją ir kokius įrankius naudoti. Norintiems priimti teisingus sprendimus, skaitmeninės rinkodaros agentūros ,,APG Media” vadovas ir ,,Marketingo mokyklos” lektorius Aurimas Paulius Girčys pasidalino keletu naudingų patarimų. Svarbu numatyti […]
Mokslai, darbas pilnu etatu ir asmeniniai gyvenimo tikslai – tai daugeliui sunkiai suderinamų veiklų paletė. Daugelis sutiktų, kad po tipinės darbo dienos viskas, ko norisi – tai geras filmas Netflix’e, soti vakarienė, o tada – miegas. Tačiau toks požiūris nėra būdingas visiems. Iš Utenos kilusi Guoda Kotryna Šereikaitė šiandien gali pasigirti ne tik aktyviu asmeniniu […]
Socialiniai tinklai ir vis didėjančios jų galimybės kelia naujus iššūkius tiek įmonėms, tiek asmeninį verslą vystantiems žmonėms. Todėl labai svarbu išvengti klaidų, galinčių nulemti nesėkmę. Apie tai, kaip išsiskirti iš konkurentų, pažinti savo klientą, teisingai pozicionuoti save ir savo verslą, ,,Marketingo mokyklos“ organizuotų mokymų metu pasidalino Indrė Širkienė. Indrė Širkienė ̶ asmeninio prekės ženklo ir […]
Dviejų dalių „Marketingo strategijos kursas“, kuriame patirtimi dalinosi lektorė Raimonda Gudaitė, dalyviams buvo labai turiningas! 2020 m. LiMA rinkimų komisijos išrinkta geriausia metų rinkodaros vadove, R. Gudaitė kursų metu dalinosi teorinėmis ir praktinėmis žiniomis. Taigi ko išmokome? STRATEGIJA Anot R. Gudaitės „strategija tarsi kelrodė žvaigždė nurodanti tikslą, kurio verslas siekia”. Narplioti painias strategijos detales mokymų […]