„Marketingo mokykla“ grįžta iš „akademinių atostogų“ su atsinaujinusia komanda
Rinkodaros mokymus organizuojanti „Marketingo mokykla“ pranešė, kad, po dvejus metus trukusios pertraukos versle, kurią patys vadina „akademinėmis atostogomis“, sugrįžta į aktyvią veiklą ir pristato atsinaujinusią komandą bei naują įmonės kryptį.
„Marketingo mokykla“ veiklą pradėjo 2017 metų rudenį, o idėja ją įkūrusiai Guodai Kotrynai Šereikaitei kilo po to, kai pati apsilankiusi ne vienuose mokymuose pajuto kokybiškų mokymų trūkumą. Nuo to laiko įmonė surengė virš 80 renginių, kuriuose apsilankė virš 3000 žingeidžių rinkodaros, komunikacijos ir kitų sričių profesionalų.
„Prieš kelerius metus nutarėme išeiti „akademinių atostogų“, tačiau šiandien džiaugiamės sugrįždami į aktyvią veiklą su atsinaujinusia komanda ir norime toliau auginti savo rinkodaros mylėtojų bendruomenę“, – teigia įmonės įkūrėja Guoda Kotryna Šereikaitė.
Pašnekovės teigimu, praeityje daug viešų mokymų organizavusi „Marketingo mokykla“ nuo šiol didesnį dėmesį skirs darbui su įmonėmis ir jų darbuotojų švietimui rinkodaros bei komunikacijos temomis, bet kertinis siekis ir misija išliks ta pati – kelti mūsų šalies rinkodaros lygio kartelę į viršų.
„Rinkodara mus supa kiekvieną dieną – nuo reklaminių stendų ar nuomonės formuotojų iki socialinių tinklų įrašų ar asmeninės komunikacijos. Šioje rinkoje vos prieš kelis mėnesius puikiai veikę dalykai dabar gali būti jau niekam neįdomūs, bet patys rinkodaros principai taip greitai nesikeičia. Todėl mūsų tikslas – tiekti mokymus, kurie išlaikytų balansą tarp laikinų tendencijų ir bazinių principų“, – mintimis dalinasi įmonės įkūrėja.
„Nors dabar daugiau dėmesio skirsime privatiems mokymams įmonėse, savo viešose platformose sieksime dalintis įdomiais faktais, istorijomis ir įžvalgomis. Domimės rinkodara ir su ja dirbame, tad norime kurti bendravimo ir bendradarbiavimo platformą tiek šioje srityje besidarbuojantiems, tiek šį kelią dar tik atrandantiems žmonėms“, – priduria G. Šereikaitė.
Atsinaujinusią „Marketingo mokyklos“ komandą, be įkūrėjos ir rinkodaros specialistės Guodos Kotrynos Šereikaitės, taip pat sudarys skaitmeninės rinkodaros specialistė Gailė Unikauskaitė, rinkodaros projektų vadovė Simona Lošytė bei komunikacijos specialistas Jokūbas Kudaba, o netolimoje ateityje numatoma komandos plėtra.