pinterest | marketingomokykla.lt

Pinterest. Organiškas marketingas

Organinio pasiekiamumo dienos socialinėje žiniasklaidoje gali išnykti, tačiau tai nėra „Pinterest“ atvejis. Tiesą sakant, jis populiarėja ir siūlo įmonėms vertingas galimybes pasiekti naujų tikslinių auditorijų, naudojant organišką turinį.

Kas yra „Pinterest“?

„Pinterest“ nėra tik dar viena socialinės žiniasklaidos platforma. Nors ji dažnai įtraukiama į socialinės žiniasklaidos kategoriją, „Pinterest“ tikslas yra būti įkvėpimo vieta, o ne socialiniu tinklu.

Tikslesnis apibrėžimas būtų pavadinti „Pinterest“ – vaizdinės paieškos ir atradimų varikliu. Štai kaip veikia platforma: vartotojai gali ieškoti, išsaugoti ir kuruoti vaizdinį turinį (žinomą kaip smeigtukai) ir pridėti šiuos smeigtukus prie skaitmeninio įkvėpimo ar nuotaikos lentos. Visa platforma sukurta bendrinamomis, išsaugotinomis vaizdinėmis medžiagomis, kurias vartotojai visame pasaulyje gali lengvai atrasti naudodamiesi savo namų sklaidos kanalu.

Vis daugiau rinkodaros specialistų ir prekės ženklų supranta „Pinterest“ galimybes padidinti paieškos sistemų reitingą, pritraukti vertingo svetainės srauto ir padidinti prekės ženklo patrauklumą.

Čia ne „Instagram“?

Nors „Pinterest“ ir „Instagram“ yra sukurtos remiantis vizualiu turiniu – tai vizualinių rinkodaros specialistų rojus, tačiau tuo šių platformų panašumai ir baigiasi.

„Pinterest“ įkūrėjų žodžiais tariant, jie mato platformą kaip „vartotojo pasirinktą katalogą“, suteikiantį vartotojams galimybę lengvai atrasti, išsaugoti ir kuruoti vaizdinį turinį.

Taigi, kuo „Pinterest“ skiriasi nuo kitų platformų?

  • Daugiausia dėmesio skiriama idėjų ir įkvėpimo ieškojimui, o ne dokumentavimui ir dalijimuisi tuo, ką vartotojai daro su savo draugų ir pasekėjų tinklu.
  • Leidžia vartotojams ieškoti vaizdinio turinio naudojant patogius raktinius žodžius, o ne slinkti per nesibaigiantį į algoritmą orientuotą naujienų kanalui.

Kodėl verslas turėtų naudotis „Pinterest“?

  1. „Pinterest“ siūlo daug organiškų vartotojų

Daugeliui socialinės žiniasklaidos platformų, bet ne „Pinterest“, auksinės organinio pasiekiamumo dienos baigėsi. Tiesą sakant, 95 proc. populiariausių „Pinterest“ paieškų yra be prekės ženklo, o tai suteikia įmonėms daug galimybių pasiekti naujas auditorijas.

Pirmąjį 2020 m. pusmetį vartotojų, apsiperkančių „Pinterest“, skaičius išaugo 50 proc. ir tikimasi, kad platforma populiarės toliau.

  1. „Pinterest“ siūlo galingus SEO privalumus

„Pinterest“ veikia labiau kaip paieškos variklis, o ne socialinė platforma, o tai reiškia, kad yra daugybė SEO galimybių. Tiesą sakant, „Google“ mėgsta „Pinterest“ ir dažnai pateikia „Pinterest“ puslapius paieškos rezultatų viršuje (įskaitant SERP funkcijas ir „Google“ vaizdų paieškos rezultatus).

75 proc. „Pinterest“ vartotojų sako, kad yra „labai suinteresuoti“ atrasti naujus produktus, priešingai nei 55 proc. kitų skaitmeninių kanalų. Optimizuodami smeigtukus ir lentas pagal tikslinius raktinius žodžius, galite lengvai pasiekti naujus, tikslius vartotojus, kurie ieško jūsų siūlomų produktų ir paslaugų.

  1. „Pinterest“ geriau nei bet kuri kita platforma naudoja vaizdinę rinkodaros paiešką

„Pinterest“ suteikia unikalią galimybę vartotojams ieškoti vaizdinio turinio. Būdami vizualių atradimų varikliu, prekės ženklai gali pasiekti vertingų naujų auditorijų naudodamiesi raktiniais žodžiais ir sumania SEO praktika.