Designed by Marketingo mokykla: kaip gimė ironiški marškinėliai marketingistams?
„Marketingo mokykla“ mokymų rinkoje sukasi jau daugiau nei 4 metus. Akivaizdu, kad per šį laiką, suorganizavę daugiau nei 70 mokymų, dar labiau pažinome ne tik marketingo sritį, tačiau ir joje dirbančius žmones. Ilgainiui ši veikla privertė susimąstyti, ką dar galime pasiūlyti marketingo specialistams, kurie kasdien gyvena ir kvėpuoja engagement’u, ads’ų rezultatais, ROI ir visu kitu marketingo žavesiu.
Būtent šią žiemą po ilgų diskusijų supratome, kad mūsų pačių, kaip marketingo specialistų, komandai sunkiausius momentus padeda išgyventi humoras. Be viso to pastebėjome, kad dėl darbų gausos vis rečiau užsukame į savo asmenines socialinių tinklų paskyras. Kuriame strategijas, turinio idėjas kitiems, o mūsiškės paskyros – tyli. Matyt tikrai ne veltui, esame savotiški batsiuviai be batų. Iš šio pokalbio ir kilo idėja marškinėliams vasarai.
Projekto idėjos gryninimo etape svarstėme, o kaip gi galėtų skambėti „batsiuvys be batų“ marketingo kontekste. Ilgai netrukome ir sukūrėme marškinėlius, kad tai iliustruotumėme užrašais “Antisocial social media manager” bei “Media strategist without strategy in life”. Šios trumpos frazės apibendrina marketingo entuziastų ir profesionalų kasdienybę, ją lengvai nuspalvindami juodu humoru.
Vėliau sekė ilgos minčių lietaus (angl. “brainstorm”) valandos. Vieną tikrai žinojome visi – marškinėliai turi būti kokybiški, paprasti, tačiau su tvirta idėja. Ir jau šią vasarą dienos šviesą išvydo mūsų naujas produktas – S, M, L, XL dydžių, balti, UNISEX tipo marškinėliai su dviems užrašais: “Antisocial social media manager” bei “Media strategist without strategy in life”.
„Kai pradėjome savo veiklą, žinojome, kad nesustosime vien ties mokymų organizavimu, kadangi mūsų komanda gyvena marketingu ir vis atrandame potencialių naujų veiklos idėjų. Manau, kad Marketingo mokyklos marškinėliai yra itin asmeniškas marketingo specialisto kitam marketingo specialistui sukurtas produktas, kuris gali tapti tiek dovana sau, tiek šią sritį mylinčiam kolegai“, – pasakoja „Marketingo mokyklos“ įkūrėja Guoda Kotryna Šereikaitė.
Daugiau informacijos apie marškinėlius: https://shop.marketingo-mokykla.lt