Komunikacija LinkedIn: ką daryti, kad visi norėtų su tavim „connectinti“?
Šiomis dienomis LinkedIn yra sparčiai auganti verslo turinio platforma, kuria žmonės naudojasi tiek karjeros, tiek pardavimų, tiek asmeninio ar įmonės įvaizdžio formavimo tikslais. Tiesa, vien tik turėti LinkedIn profilį neužtenka, norint pasiekti geriausių rezultatų reikia įdėti ir darbo.
Marketingo mokyklos organizuotuose mokymuose „LinkedIn mokymai su Karoliu Rimkum“ įmonės „Caption“ vadovas, Instagram ir LinkedIn ekspertas Karolis Rimkus dalijosi patirtimi ir praktiniais pavyzdžiais, kaip susikurti tvarkingą LinkedIn profilį ir pasiekti geriausių rezultatų.
Anot Karolio, 94% reklamų pamirštamos jau kitą dieną, todėl svarbu ne vien turinys, bet ir komunikacijos dažnumas bei kuo platesnis žmonių, kuriems komunikuojama, ratas. „Todėl Jūsų tikslas – maksimizuoti Jūsų valandos LinkedIn efektyvumą“ ,- teigė mokymų lektorius.
Pirmas žingsnis – tvarkingas profilis.
Nors įvairūs „emoji“ ar turimi mokslo laipsniai šalia Jūsų vardo ir pavardės atkreipia dėmesį, vis dėlto persistengti nereikėtų. Geriausia pasirinkti vieną Jums patinkantį „emoji“ ar svarbiausią mokslinį laipsnį ir jį įdėti šalia savo pavardės. Labai svarbu, kad panaudotas ženkliukas būtų populiarus ir plačiai naudojamas, nes ne paslaptis, kad ne visos naršyklės palaiko tuos pačius „emoji“, todėl gali nutikti taip, kad vietoj gražaus paveikslėlio, žmonės matys neaiškius simbolius.
Ne ką mažiau svarbi yra ir apgalvota profilio nuotrauka, ji turėtų būti reprezentatyvi, tvarkinga ir geros kokybės. Jei turite abejonių, kuri nuotrauka labiau tinka, ją galite prasitestuoti Photofeeler.com platformos pagalba. Profilio laukeliai taip pat turi savo paskirtį, stenkitės visus juos užpildyti. Pildydami laukelius, apgalvokite kaip pateikti savo profilį iš informatyvu/ antrandama/ gražu perspektyvos. Nepamirškite ir raktinių žodžių, atsirinkite populiarius ir Jums labiausiai tinkančius, juos naudokite visose galimose vietose, tai padės Jūsų profilio matomumui. O gražaus profilio užbaigimui – pasirūpinkite cover‘io nuotrauka. Taip pat, vertėtų paminėti, kad jei kuriate įdomų turinį, bet nenorite turėti daug „connections“, mygtuką „connect“ galite pakeisti į „follow“.
Būkite įdomūs ne tik savo profiliu, bet ir skelbiamu turiniu.
„Turinio formatą darykite tokį, kuris užims daugiau ekrano“,- patirtimi pasidalijo mokymų lektorius. Šių metų spalio mėnesio duomenimis, 76% LinkedIn vartotojų vis vien šia platforma naudojasi mobiliuosiuose įrenginiuose. Žinoma, turinys turi būti kokybiškas, labai svarbi turinio išdėstymo seka: ilgesnį nei 2 sakiniai įrašą skaidykite paragrafais, atskirkite „emoji“, stenkitės „sultingiausią“, labiausiai pritraukiančią, teksto dalį palikti pirmoje eilutėje, taip skatindami paspausti skaitytojus „see more“. Rekomenduojama įrašus skelbti pirmoje dienos pusėje.
„Nors LinkedIn ir rekomenduoja naudoti ne daugiau kaip tris haštagus, patirtis rodo ką kitą“,- teigė Karolis Rimkus,- „naudokite kiek norite haštagų, svarbiausia, kad jie būtų aktualūs Jūsų kuriamam turiniui ir populiarūs bei sekami tarp LinkedIn vartotojų“. Lektorius pasakojo, kad smagu turėti ir įmonės arba veiklos haštagą, tačiau reikia nepamiršti dirbti su jo populiarumu ir skatinti žmonės jį sekti. Taip Jūsų įrašai bus labiau matomi.
3-2-1 taisyklė
LinkedIn platforma kiekvienam vartotojui rekomenduoja paskelbti apie 6 įrašus per savaitę, iš kurių 3 būtų susiję su industrija, 2 būtų skirti pasididžiuoti savo komanda, kolegomis ar darbais ir 1 skirtas savo paslaugų ar prekių reklamai. Kalbėdamas apie šią taisyklę, Karolis Rimkus pripažino, kad naujam vartotojui laikytis šios taisyklės iš pradžių gali būti tikrai sudėtinga, todėl pasiūlė taisyklės alternatyvą, kuri susideda iš 6 veiksmų per savaitę: 3 žinutės savo kontaktams, 2 komentarai kitų profilių įrašuose ir 1 įrašas profilyje. Įtraukus šią taisyklę į rutiną, vėliau galima kiekius didinti ir taip grįžti prie oficialios taisyklės versijos.
Nuo ko pradėti?
Nelaukite kol kažkas padės Jūsų profiliui augti, rodykite iniciatyvą ir kvieskite „connections“ patys. Prisidėkite kolegas „teammates“ skiltyje, tai padės ir Jums, ir Jūsų kolegoms pasiekti didesnį žinomumą. Nepamirškite komentuokite kitų profilių įrašus, nes Jūsų komentarus mato ne tik Jus sekantys žmonės, bet ir platesnis skaitytojų ratas, o tai taip pat didina Jūsų žinomumą.
Neturite idėjų įrašams? Peržiūrėkite savo turimą ankstesnę medžiagą, ją išskaidykite ir panaudokite pradinio turinio kūrimui. Taip pat, didelio susidomėjimo sulaukia industrijų naujienos ir statistika, bet labai svarbu atsirinkti teisingą informaciją iš patikimų šaltinių. Venkite dėti nuorodas į pačius įrašus, geriau palikite jas komentaruose, tai prisidės prie įrašų peržiūrėjimo skaičiaus didinimo. „Rezervuokite laiką susitikimui su savimi ir skirkite tokius susitikimus savo profilio analizei, turinio planavimui ir tikslų išsikėlimui“, – mokymus užbaigė lektorius.
Autorė Diana Makarovaitė