Instagram Live. Jau metas? | marketingo-mokykla.lt

Instagram Live. Jau metas?

Kodėl verta papildyti savo prekės ženklo komunikaciją Instagram Live?

1.      Galimybė pristatyti savo produktus ar paslaugas;

2.      Galimybė įspėti savo vartotojus apie laikinas akcijas, pasiūlymus;

3.      Šansas parodyti savo darbo, produkto gamybos užkulisius;

4.      Šansas pritraukti naujų sekėjų, jei Live metu bendrauja nuomonės formuotojas;

5.      Galimybė generuoti potencialus klientus Live metu atsakinėjant į jų dažniausiai užduodamus klausimus, nukreipiant į tam tikrus puslapius ir pan.;

6.      Live transliacijai nebūtina speciali įranga ar studija;

7.      Galite peržiūrėti savo srauto žiūrinčiųjų skaičių pasibaigus vaido įrašui;

8. Sukurtą medžiagą galite panaudoti ateityje.

New York Magazine ir Livestream.com duomenimis net 80% auditorijos mieliau žiūrėtų gyvą transliaciją nei skaitytų blogo įrašą, 82% auditorijos geriau žiūrėtų gyvą transliaciją nei skaitytų įrašą bet kuriame socialiniame tinkle, 67% žiūrėjusių gyvą transliaciją nusipirko bilietą į panašų renginį, t.y. ta pačia tema, kuria buvo kalbama transliacijos metu.

Tiesiogiai transliuojami vaizdo įrašai yra populiarūs, ypatingai šiuo laikotarpiu, kai laiką leidžiame namuose. Tendencijos rodo, kad populiarūs jie išliks dar tikrai ilgą laiką. Todėl svarbu išnaudoti „Instagram live“ savo prekės ženklo žinomumo didinimui, prekių/paslaugų pristatymui ir pan.

5 Instagram Live idėjos:

1.      Bendradarbiaukite su savo industrijos nuomonės formuotojais. Tai bene didžiausias šansas didinti prekės ženklo žinomumą bei pritraukti naujų sekėjų. Tai padaryti visai nesudėtinga, tiesiog Live transliacijos metu paspauskite “Add a guest“ mygtuką, kurį žymi du besišypsantys veidai, ir tai suteikt jums galimybę pasirinkti svečią.

2.      Klausimai ir atsakymai (Q&A). Tai ypatingai efektyvu, jei savo organizacijoje turite lyderių. Panaudokite juos tam. Galite ne tik atsakinėti į klausimus, tačiau juos užduoti ir savo auditorijai. Gali būti kalbama tiek apie naujienas jūsų industrijoje, tiek kaip atrodo jūsų verslo vidiniai darbai.

3.      Organizuokite seminarą ar dirbtuves. Tai būdas ne tik ištransliuoti tai, ką norite, planuojate, tačiau šansas iškart atsakyti į klientų bei potencialių klientų kilusius klausimus. Tokie atsakymai teikia daugiau pasitikėjimo, nes nėra laiko surežisuoti atsakymą.

4.      Pokalbis su bendradarbiu. Tai neturi būti labai „atidirbtas“ pokalbis. Galite tiesiog atsisėsti kartu, paklausinėkite apie jo vaidmenį darbe, ką jie daro kiekvieną dieną ir pan.

5.      Pokalbis su klientu. Galbūt organizavote mokymus, po kurių jūsų klientas pasiekė tam tikrų rezultatų: padidino pardavimus, nubėgo maratoną, numetė norimą svorį? Pasidalinkite tuo ir pakalbėkite apie tai! Kaip jau anksčiau buvo minėta, net 67% tiesioginę transliaciją žiūrėjusių žmonių yra linkę įsigyti bilietus į panašios temos mokymus/renginį.

Taigi, kaip viską pradėti?

1.      Pasiruoškite transliuoti vaizdo įrašą. Nusistatykite, kur ir kada transliuosite. Paskelbkite tiesioginio vaizdo transliacijos pradžios laiką iš anksto, taip padidės galimybė pritraukti daugiau žiūrovų. Tačiau to nepadarius – ne bėda, jūsų sekėjams vis tiek iššoks žinutė, kad jūs pradėjote Live transliaciją. Taip pat iš anksto būkite suplanavę, ką veiksite, aptarsite transliacijos metu.

2.      Pasirinkite fotoaparato ikoną ir braukite dešinėn.

3.      Pasirinkite Live > Start Live Video.

4.      Paspauskite End, kai norėsite baigti.

5.      Pasibaigus vaizdo įrašui, viršuje dešinėje pasirinkite Save ir išsisaugokite įrašą arba ekrano apačioje pasirinkite Share, taip galėsite savo Live įrašu pasidalinti Instagram Story 24-ioms valandoms.

Išsaugoję vaizdo įrašą, visada galite perdaryti jį į 15s trukmės klipus ir naudoti Instagram Story, 1min. klipus Instagram sienai, o ilgesnius įrašus galite kelti į IGTV.

Dar tikrai nedaug įmonių naudoja Instagram Live funkciją, tad turite daug šansų patraukti potencialių klientų dėmesį, didinti prekės ženklo žinomumą ir net pritraukti pirkėjų!

Autorė Guoda Kotryna Šereikaitė