Kas yra „Instagram Reels“ ir kaip jį panaudoti savo rinkodaros strategijoje? | marketingo-mokykla.lt

Kas yra „Instagram Reels“ ir kaip jį panaudoti savo rinkodaros strategijoje?

„Instagram Reels“ jau ir Tavo telefone

Pristatome naują būdą įrašyti smagius 15 sekundžių trukmės klipus, pritraukiančius šimtus naujų sekėjų ir potencialių klientų. Jei ši koncepcija skamba šiek tiek pažįstamai, esi visiškai teisus – beveik visi „Instagram Reels“ lygina su garsiąja kiniečių gamybos programėle „TikTok”!

„Instagram Reels“ yra visiškai naujas būdas sukurti įdomu ir patrauklų turinį. Ši funkcija, kuri yra iš esmės „Tik Tok” kopija, leidžia vartotojams kurti ir publikuoti 3-15 sekundžių trukmės vaizdo įrašus. Kad kuriamas vaizdo klipas būtų smagesnis, „Reels” siūlo 5 koregavimo įrankius

Muziką: gali savo vaizdo įrašui suteikti nuotaikos pridėdamas sau patinkančią dainą iš “Instagram” muzikos grojaraščio. „Instagram“ yra sudarę sandorius su pagrindinėmis įrašų kompanijomis, todėl vartotojams nereikia svarstyti, ar vaizdo įrašas bus vėliau bus pašalintas dėl autorinių teisių ar ne.

Efektus ir filtrus: pasirink vieną filtrą ar net kelis, esančius efektų galerijoje, kurį sukūrė tiek „Instagram“, tiek viso pasaulio kūrėjai, ir paversk savo klipus spalvotais meno kūriniais!

Laikmatį ir atgalinio skaičiavimo laiką: nustatyk laikmatį, kad bet kurį iš Tavo klipų programėlė įrašytų laisvų rankų režimu. Kai paspausi filmavimo mygtuką, pamatysi atgalinį skaičiavimą “3-2-1” ir tuomet gali įrašinėti tai, ką jau esi suplanavęs.

Sulyginimą: sujunk objektus iš ankstesnio klipo prieš įrašydamas kitą, kad būtų lengviau sukurti sklandžius perėjimus tokioms akimirkoms kaip aprangos pakeitimai.

Greitį: pasirink, ar nori pagreitinti ar sulėtinti dalį pasirinkto vaizdo ar garso įrašo – tai gali padėti išlaikyti ritmą ar kurti sulėtintus vaizdo įrašus.

 Jei turi viešą paskyrą: gali pasidalinti asmeninėje paskyroje savo „Reels” vaizdo įrašu, kurį gali atrasti bet kas iš „Instagram” bendruomenės narių per paieškos laukelį.

Taip pat gali pasidalinti vaizdo klipu su savo sekėjais, paskelbdamas jį savo istorijose (ang. Stories)  – kai daliniesi „Reels”, kuriose yra tam tikrų dainų, žymų su grotelėmis ar efektų, Tavo „Reels” taip pat gali būti rodomas tam skirtuose puslapiuose, kai kas nors spustelės tą dainą, žymą su grotelėmis ar efektą. 

Jei turi privačią paskyrą: „Reels“ laikosi Tavo „Instagram“ privatumo nustatymų – galėsi pasidalinti su savo sekėjais vaizdo įrašu, tačiau šie negalės dalytis juo su kitais, kurie Tavęs neseka.

Kaip „Instagram Reels” vaizdo įrašai tampa pastebimi

Vaizdo įrašai gali būti atrasti bet kuriuo iš šių 4 būdų:

1.Paskelbus vaizdo įrašą savo paskyroje, jį iškart pamatys Tavo sekėjai asmeninėse anketose;

2.Vaizdo klipe, naudojant efektus ir filtrus, paspaudus atitinkamas šių koregavimo įrankių žymas, nariai turės galimybę būti nukreipti į Tavo profilį ir pamatyti būtent Tavo klipą;

3.Taip pat naudojant muzikinį įrašą – „Instagram”bendruomenės nariai, ieškodami konkrečios dainos, gali atrasti būtent Tavo vaizdo įrašą su jų norima daina;

4.„Instagram” paieškos langelyje atsiranda populiariausi „Reels” vaizdo klipai, kurįos mato šimtai tūkstančių žmonių.

3 būdai, kaip gali naudoti „Instagram Reels” savo rinkodaros strategijoje

„Instagram Reels” verslui Nr. 1: sukurk išskirtinį turinį, atitinkantį Tavo auditoriją. Kai „Instagam Stories“ įžengė į sceną 2016 m., nedaugelis galėjo numatyti, koks sėkmingas bus linksmas  ir neformalus šis trumpalaikis formatas. Pralenkti šį formatą bandys šiemet pristatyta „Instagram Reels” funkcija, kuri buvo sukurta taip, kad vaizdo klipai būtų trumpi ir linksmi, ir be to, „Reels” siūlo daugybę specialiųjų efektų, dėl kurių labai lengva sukurti patrauklų ir autentišką turinį. Tai suteikia verslininkams puikią galimybę parodyti žmogiškesnę, mažiau tobulą vaizdą – tai gali būti puikiu įrankiu kuriant tikrus santykius ir stiprinant bendruomenę.

„Instagram Reels” verslui Nr. 2: bendrink mokomąjį turinį ir sekėjų gausa garantuota! Žmonės visuomet renkasi sekti įdomius, inovatyvius ir naudingus profilius, todėl mokomasis turinys yra vienas iš tų būdų, kaip pritraukti naujus sekėjus ar klientus. Pradėti galima nuo 5 populiariausių patarimų, pavyzdžiui, pamokyti, kaip gauti tobulą nuotrauką, ar kaip jai pozuoti gerai jaučiantis ir savimi pasitikint, arba parodyk, kaip galima 5 būdais dėvėti baltus marškinius. Kūrybiškumui ir fantazijai ribų nėra, todėl nebijok eksperimentuoti!

„Instagram Reels” verslui Nr. 3: „Instagram Reels“ yra šių dienų nepamainomas reklamos įrankis, ir svarbiausia nemokamas, suteikiantis didžiulę galimybę prekės ženklams ir įmonėms, norinčioms padidinti savo demonstracinių produktų platformos žinomumą ir pardavimą. Vartotojai, kurie Tavęs neseka, turi tikimybę per paieškos laukelį atrasti Tavo kurtą turinį – tai didžiulis šansas atrasti savo auditorijos žmones!

Instagram Reels video idėjos

Kartais būna tokių dienų, kada kūrybinės mintys ir įkvėpimas apleidžia ir niekaip negali sugalvoti orginalių idėjų savo vaizdo įrašui. Ištikus tokiai situacijai, nepamiršk, kad gali:

Parodyti, kaip atrodo Tavo diena;

Aprodyti savo darbo vietą;

Nufilmuoti kaip viskas atrodo “už kadro”, kai ruošiesi įrašinėti vaizdo įrašą;

Parodyti įkvepiančių stiliaus derinių;

Išpakuoti ir pristatyti naudojamus produktus;

Papasakoti savo įmonės ar vardinio ženklo atsiradimo istoriją;

Pagaminti ir nufilmuoti labai greitą, bei sveikai skanų receptą;

Nufilmuoti patarimus bei naudojimosi tam tikrais daiktais instrukcijas;

Pasidalinti kelionių įspūdžiais, atradimais;

Parodyti sporto pratimų;

Išmokinti sekėjus šokių žingsnelių;

Pasidalinti ir supažindinti su savo pomėgiais;

Atlikinėti įvairiausius iššūkius ir perduoti juos atlikti kitiems;

Pasidalinti makiažo subtilybėmis;

Įrašyti vaizdo įrašus “prieš/po”.

Kad ir koks būtų Tavo prekės ženklas ar verslas, Tavęs laukia kūrybinė galimybė. „Instagram Reels“yra inovatyvus reklamos įrankis, kuriuo būtina pasinaudoti. Ar išnaudosi šią galimybę?