„Vėl tą reklamą siuntinėja, kiek galima, nesąmonė…“
Naujienlaiškiai – „vėl tą reklamą siuntinėja, kiek galima, nesąmonė…“ Tokius epitetus dažniausiai girdžiu iš aplinkinių, šiems gavus reklaminį laišką iš bet kokios įstaigos. Kaip bebūtų, dauguma šių burnotojų laiškus perskaito ir siuntėjų puslapiuose apsilanko.
Įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos įstatymui (daugiau apie tai gdpr.lt), elektroninio pašto rinkodaristai kiekvienam naujienlaškio prenumeratoriui privalėjo išsiųsti laišką su aiškia instrukcija, kaip atsisakyti ar pratęsti pranešimų gavimą. Visgi kiek mūsų iš tiesų atsisakė nemėgiamų puslapių informacinių laiškų? Asmeniškai aš – nei vieno. Vis pagaunu save instinktyviai atsidariusią „reklamų“ skydelį ir skaitančią gautas naujienas. Ir nemanau, jog tai blogai.
Naujienlaiškių siuntimo tikslas nėra bukai įsiūlyti per prievartą, laišku norima supažindinti su aktualijomis, papasakoti apie naujienas. Tačiau kokius naujienlaiškius reikia siųsti, kad vartotojas, pirmiausia, atidarytų laišką, jį perskaitytų ir susidomėtų siūloma preke? Kaip pavadinti naujienlaiškį? Kokiu laiku siųsti? Kokius paveikslėlius naudoti? Kaip į vartotoją kreiptis? Kokią programą naudoti? Kam galiu siųsti laišką, kam ne? O gal nesiųsti? Ir tai tik keletas klausimų iš ilgo sąrašo, man kilusių neaiškumų, norint išsiųsti naujienlaiškį. Tokiais momentais man galvoje dažniausiai skamba nesiųsti, bet klausimas, kiek dėl to prarandu…
Šiuo atveju, yra išeitis – profesionalų pagalba! Taip taip, „Marketingo mokyklos“ organizuojamuose mokymuose lektoriai Rimantas Griguola (Sender.net plėtros vadovas) ir Danas Kurlavičius (Sender.net klientų aptarnavimo profesionalas) papasakos, nuo ko pradėti, duos patarimų ir idėjų, pamokys, ko negalima daryti ir išduos profesinių paslapčių. Taigi, vasario 28 d. susitinkam „Naujienlaiškių rinkodaros mokymuose“?