Kaip prekių ženklai gali išnaudoti TikTok?

Atrodo, kad TikTok atsirado iš niekur, tačiau dabar ji viena dažniausiai atsisiunčiamų programėlių pasaulyje! 2018 metais TikTok nusipirko geriau žinomą programėlę Musical.ly ir ten perkėlė visus savo vartotojus. Neturėtume stebėtis, kad rinkodaros specialistai ilgainiui atrado būdų joje pasirodyti. Tačiau apie viską iš eilės.

TikTok atsisiuntė daugiau nei 800 milijonų vartotojų visame pasaulyje

TikTok buvo daugiausiai kartų parsisiųsta „iOS“ programėlė per pirmą 2018 m. pusmetį, o vėliau pasiekė aukštumas ir „Google Play“. 2018 m. lapkritį programėlė buvo pripažinta kaip trečia pagal populiarumą pasaulyje. Šiuo metu kiekvieną mėnesį TikTok naudoja daugiau nei 500 milijonų žmonių visame pasaulyje (43% vartotojų kilę iš Indijos).

Kas tiksliau yra TikTok?

TikTok skatina savo vartotojus įkelti trumpus vaizdo įrašus. Didžioji dalis buvusių Musical.ly vartotojų tiesiog keldavo įrašus, kuriuose jie patys sinchronizuodavo muzikinius vaizdo įrašus. Talentingesni ir labiau išraiškingesni ilgainiui tapo šios platformos influenceriais. Dauguma TikTok vaizdo įrašų yra 15 sekundžių trukmės, tačiau gali trukti ir 1 minutę.

Tiek TikTok, tiek Musical.ly buvo nukreipti į paauglius ir šiek tiek vyresnius, t.y. 13-24 metų amžiaus, žmones.

Tačiau dabar vaizdo įrašai nebėra tik muzikiniai: komikai, atliekantys stand-up, riedlentininkai, demonstruojantys savo įgūdžius, keliautojai, šokėjai, mados mylėtojai, grožio specialistai – visi naudojasi proga pristatyti savo veiklas, darbus, įspūdžius.

Žinoma, ne visi TikTok‘eriai turi talentą kurti tokius, dėmesio vertus įrašus. Čia, kaip ir Youtube, sekami tie, kurie labiausiai įtraukia, yra linksmi, turintys humoro jausmą, mokantys sudominti.

TikTok, galima sakyti, unikalus tuo, kad jame nebūtina ką nors sekti. Galima tiesiog nueiti į „Discover page“ ir jam bus rodomi atsitiktiniai klipai – vėliau žiūrovas atras, kas jam aktualiausia, įdomiausia ir paseks tuos profilius.

Kaip prekių ženklai gali išnaudoti TikTok?

Trys pagrindiniai būdai:

  1. Prekės ženklas gali sukurti savo kanalą ir į jį kelti video;
  2. Prekės ženklas gali dirbti su influenceriais, taip skleisdamas turinį platesnei auditorijai;
  3. Prekės ženklas gali susimokėti už reklamą Tik Tok.

Šiuos išvardintus būdus taip pat galima derinti tarpusavyje.

Grotažymių iššūkiai

Iššūkiai yra esminis ir išskirtinis TikTok bendruomenės bruožas. Vartotojai mėgsta priimti tam tikrus iššūkius ir kurti, o vėliau, žinoma, įkelti tokio tipo įrašus. Šiem iššūkiams sukuriama konkreti #grotazyme, kad jie būtų įsimenami ir lengvai randami. Jei prekės ženklo paskyra nesulaukia didelio įsitraukimo, tuomet galima prašyti, kad influenceris inicijuotų iššūkį su jūsų sukurta #konkreciagrotazyme.

Tradicinis nuomonės formuotojų (influencerių) marketingas

Visos įtakos rinkodaros metodikos, kurias matote kituose socialiniuose tinkluose, taip pat tinka ir TikTok. Svarbiausia, kad jūsų produktas tiktų auditorijai, kuriai jis bus reklamuojamas. Jūsų prekės ženklo influenceriu turi būti tas asmuo, kuris ir taip pirktų, vartotų jūsų produktus, naudotųsi jūsų paslaugomis. Pasitikėkite savo influenceriais, nes jie žino, kas labiausiai įtraukia jų auditoriją. Neišsigąskite, TikTok auditoriją domina originalumas ir linksmumas, o ne įrašo vaizdo kokybė.

Reklama TikTok

Pastaruosius metus TikTok eksperimentuoja su reklama, tačiau dar nesudarė jokios pelno paskirstymo sistemos. Tačiau artėjama prie to, kad kiekvienas žmogus galės reklamuotis platformoje.

Šiuo metu TikTok testuoja reklamos kampanijas tiek Amerikoje, tiek Europoje.

Laikrodis tiksi!

TikTok vis dar labai nauja programėlė rinkoje ir prekių ženklai nedrįsta arba tiesiog nesugalvoja jos naudoti. Tačiau jos augimas nenuginčijamas! Kiekvienas rinkodaristas turėtų pasvarstyti apie naudojimąsi TikTok, žinoma, jei jo tikslinė auditorija atitinka maždaug 13-24 amžiaus žmones.



Say something!