Protų mūšiai išgyvena savo erą ar traukiasi iš žaidimų rinkos?
Esame jau įpratę nuolat girdėti skambias protmūšių antraštes, kurios vis dar žavi besidominčius intelektualiais žaidimais, ar garsūs vedėjai, tokie kaip Robertas Petrauskas ir kiti, motyvuoja dalyvauti juose. Sužavi ne tik aktyviai praleistas laikas bet ir plečiamas asmeninis žinių akiratis.
Praeitą savaitę Kaune, Punto Jazz Palėpėje, susirinko gausus būrys žaidimo fanų dalyvauti „Marketingo mokyklos“ organizuojamame intelektualiame protmūšio žaidime, susidedančiame iš 6 etapų. Dalyviai turėjo galimybę papildyti žinių bagažą, susipažinti su savo kraštiečiais: ką tik baigusiais studijas, moksleiviais, studentais ir kitais.
„Potų ringo“ organizatoriai sako, kad susidomėjimas šio pobūdžio žaidimais vis dar išlieka, tačiau žmonės išmoko atsirinkti, kuriuose žaidimuose jiems naudinga ir įdomu dalyvauti. „Anksčiau protų kovos labiau siedavosi su išsilavinimu, žinių patikrinimu, tačiau dabar tai tampa tiesiog intelektualiu, žaismingu laiko praleidimu, skatinančiu komandiškumą, pasitikėjimą vienas kitu. Praėjusio renginio metu vienoje komandoje susirinkę žmonės buvo net ne draugai ar kolegos, o giminės! Anūkai ir močiutė. Likome tiesiog sužavėti!“, – sakė „Marketingo mokyklos“ vadovė Guoda Kotryna Šereikaitė.
Šias protų kovas organizuoja susibūrusi jaunų marketingo sritimi besidominčių ir šioje srityje veikiančių specialistų komanda, kuri įkūrė jau kone metus veikiančią „Marketingo mokyklą“. Tai nauja ir novatoriška, veržli jaunimo įkurta ne pelno siekianti organizacija.
Net vasaros metu aktyvistai neplanuoja atsiriboti nuo veiklos. Entuziastai kviečia į „protų ringus“ didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje. Organizuojami protmūšiai „Protų ringas: ar tu galingas?“ apima marketingo, reklamos, medijų, pramogų, verslo ir kitų sričių temas. „Marketingo mokykla“ kviečia savo jėgas išbandyti liepos 17 d. Alytuje, Spote (S. Dariaus ir S. Girėno g. 11) vyksiančiame protmūšyje.
Vieninga komanda per vienerius veiklos metus organizuotų renginių metu subūrė kone 1000 dalyvių, besidominčių marketingo, komunikacijos, medijų tematika. Surengta net 4 paskaitų sesijos, 1 praktiniai mokymai, Suteiktos 1-os dienos praktikos galimybės tokiose įmonėse kaip Remax, Seesam, EY.
Šiais metais rengtų paskaitų lektoraiais tapo visiems gerai žinomi veidai: dizainerė Simona Nainė, menininkė Nomeda Marčėnaitė, Motyvuotas atletas Artur Swan, „Zizas Academy“ įkūrėjas Vadimas Zizas, „Telia“ socialinių medijų vadovas Robertas Šapalas ir daugelis kitų.