Socialinių tinklų rinkodara

Socialinių tinklų rinkodara

  • 2019 October 28

Marketingo mokykla ir kūrybinės rinkodaros agentūra “AdDrama” kviečia į Lauros Domarkės mokymus apie tai, kaip užtikrinti turinio kokybę ir efektyvius rezultatus Facebook, Instagram ir Linkedin soc. tinkluose.

Mokymai tinka jums jei norite sužinoti:

–       Kokiais principais integruoti skirtingus soc. tinklus į bendrą rinkodaros strategiją ir kokius kelti tikslus.

–       Kokie pagrindiniai socialinių tinklų turinio kokybės faktoriai.

–       Kokius kokybinius tikslus kelti soc. tinklų kanalų administratoriams ir agentūroms.

–       Kaip nusimatyti biudžetus ir juos paskirstyti skirtinguose socialiniuose tinkluose.

–       Kokius tikslus kelti nuomonės formuotojams ir kaip juos sukontroliuoti (influenceriams).

„ Dirbant su klientais pastebiu, kad daugėjant informacijos ir skirtingų naudojamų kanalų, darosi vis klaidžiau. Atsiranda poreikis ne socialinių tinklų pradžiamoksliui t.y. kaip techniškai valdyti socialinius tinklus, o vis daugiau klausimų kyla apie integraciją į bendrą rinkodaros strategiją, rezultatus, planavimą ir biudžetavimą. Šiuose mokymuose pasidalinsiu apie esminius principus turint kelis skirtingus soc. tinklus ir jų pasiskirstymą.“

Apie pranešėją:

Laura Domarkė yra agentūros „AdDrama“ bendraįkūrėja, rinkodaros projektų vadovė ir lektorė. Su socialiniais tinklais dirbanti dar nuo 2009m. Laura padėjo daugiau nei 70 lokalių ir tarptautinių prekės ženklų kurti ne vien socialinių tinklų, bet ir rinkodaros strategijas.

Daugiau apie Laurą: linkedin.com/in/lauradomarke