MARKETING FEST: BE THE BEST!

MARKETING FEST: BE THE BEST!

  • 2018 May 28

“MARKETING FEST: be the best!”. Sėkmingai praūžus pirmiems net keturiems dubliams su nekantrumu pristatome ir penktąjį paskaitų ciklą! 🤗

Festivalis žada gerą nuotaiką ir puikią kompaniją! 💃🕺O ką jau kalbėti apie informacijos gausą bei naudą! 😲💼

Laukiami moksleiviai ir studentai bei visi kiti, kurie domisi ir nori tobulėti!

Martynas Šaikus – “Pozicionavimo menas: kaip tapti nr. 1 savo srityje”

Danas Kurlavičius ir Rimantas Griguola – “Ką galima išmokti siunčiant šimtą milijonų laiškų per mėnesį?”

Šarūnas Sakalauskas – “Linkedin. Nuo asmeninio profilio iki verslo sprendimų”

Ūla Petkevičiūtė – “Tai kada gi baigsis ta influencerių mada?

Paulius Mikolaitis ( Paul de Miko) – “Bloga reklama yra bloga reklama”

🔜 MARTYNAS ŠAIKUS – verslo projektų “Forum one”, “Moters vizija” autorius, “Money Club” bendruomenės bendraįkūrėjas, knygos “Atsiprašau, Išparduota” autorius.

🔜 DANAS KURLAVIČIUS – Sender.net klientų aptarnavimo profesionalas. Danas pastūmėjo Sender.net augti ~20-30% tempu kas mėnesį.

🔜 RIMANTAS GRIGUOLA – Sender.net plėtros vadovas, aistringas marketingistas, startuolių fanas, padėjęs Sender.net išaugti į pasaulinės rinkos žaidėjus.

🔜 ŠARŪNAS SAKALAUSKAS – bendrovės “Httpool”, atstovaujančios socialinius tinklus “LinkedIn”, “Twitter”, “Snapchat”, “Spotify”, “WeTransfer”, “TripAdvisor” ir kt. vadovas Lietuvoje. Pastaruosius 5 metus veda mokymus apie galimybes verslui socialiniame tinkle “LinkedIn”. Kaip “LinkedIn” išnaudoti asmeninės ar prekės ženklo reputacijos stiprinimui bei pardavimų skatinimui – temomis, kuriomis Šarūnas rašo straipsnius bei skaito pranešimus konferencijose.

🔜 ŪLA PETKEVIČIŪTĖ – rinkodarininkė bei shortcut.lt įkūrėja, taip pat įtakos rinkodaros ekspertė! Ūla kalbės apie tai, ar infuenceriai tikrai atsirado tik prieš metus ar pusantrų? Kas užėmė jų vietą rinkodaroje iki tol? Kada visa ši mada baigsis? Ir kas gi bus toliau?

🔜 PAULIUS MIKOLAITIS – dienos metu yra duomenų analitikas, po darbo – video tinklaraštininkas. Paulius Mikolaitis pagarsėjęs kaip vaizdo įrašų su šmaikščiais komentarais ir įžvalgomis kūrėjas. Populiariausias Paul de Miko vaizdo įrašas “Youtube” kanale sulaukė daugiau 171 tūkstantį peržiūrų ir daugiau nei 520 komentarų.