Marketing Day – Time To Play!

Marketing Day – Time To Play!

  • 2019 November 27

„Marketing day – it‘s time to play“ – jau tradicija tapęs renginys – pranešimų ciklas visiems, ištroškusiems marketingo! Šiame renginyje bus 4 skirtingi pranešimai dizaino, socialinių tinklų, rinkodaros strategijos planavimo temomis.

Įvairiausių sričių specialistai pasidalins savo žiniomis apie tai, kaip „žaisti” šių dienų rinkodaroje, išsiskirti tarp konkurentų ir laimėti svarbiausią prizą – vartotoją!

Jei esi „žaidžiantis” marketingistas ar tiesiog tau svarbu žinoti rinkodaros naujoves – ši renginys skirtas kaip tik tau!

Pranešėjai ir temos:
Jarūnė Narkevičiūtė – Social media play: rules for everyday
Viktorija Urbelytė – Ką daryti, jeigu produktas nėra sexy
Julius Kaknevičius – Kaip turėti 25 valandas per parą? Agentūros patirtis, siekiant produktyvaus darbo su klientais.
Indrė Radavičienė – Formuojame kainos žinutę: kokios kainos formos iššaukia vartotojų dėmesį