Facebook ir Google algoritmai. Online mokymai su Aurimu Pauliu Girčiu

Facebook ir Google algoritmai. Online mokymai su Aurimu Pauliu Girčiu

  • 2020 2 gruodžio
Online mokymai su Aurimu Pauliumi Girčiu: „Kaip pasirinkti teisingą Google ir Facebook reklamos transliavimo strategiją – algoritmą?”
Aurimo mokymų metu sužinosite informaciją apie tai, kokios yra galimos Google ir Facebook reklamos transliavimo strategijos, kaip pasirinkti tinkamiausią ir kaip išnaudoti visas reklamos galimybes didinant internetinio puslapio ar parduotuvės pardavimus.
Mokymų metu taip pat sužinosite informaciją apie:
– Kas yra Google konversijų kampanijos;
– Kuo skiriasi Google srauto, įvaizdinės, užklausų rinkimo ir pardavimų kampanijų automatizavimo strategijos;
– Kaip nustatyti Google konversijas per Google Tag Manager;
– Kaip leisti Google banerines reklamas, mokant už konversijas, o ne paspaudimus ar parodymus;
– Kaip panaudoti Google turimas vartotojų auditorijas rodyti banerinei reklamai paieškos kampanijoms;
– Kas yra Facebook konversijų kampanijos;
– Kaip su Facebook Pixel Helper patikrinti, ar Jūs teisingai esate nustatę konversijas;
– Kaip nustatyti Facebook konversijas per Google Tag Manager;
– Kokias Facebook auditorijas naudoti rodant reklamą vartotojams, kurie nieko nežino apie Jūsų prekes ar paslaugas;
– Kokias Facebook auditorijas naudoti rodant reklamą vartotojams, kurie jau įsitraukė į Jūsų komunikaciją;
– Kokias Facebook auditorijas naudoti rodant reklamą vartotojams, kurie išreiškė norą pirkti Jūsų prekes (įsidėjo prekes į krepšelį ar pan.)
Aurimas Paulius Girčys – skaitmeninės rinkodaros agentūros APG MEDIA vadovas. Agentūra padeda įmonėms didinti elektroninių parduotuvių pardavimus (Lietuvoje, JAV ir ES) Google ads ir Facebook ads pagalba. Aurimas taip pat yra sertifikuotas Google lektorius, mokymus veda Digital Academy bei dėsto ISM vadybos ir ekonomikos universitete apie e-komerciją.
Daugiau apie įvykusius mokymus galite paskaityti ČIA