10 YEARS Challenge: Ar tradicinė rinkodara mirė?

10 YEARS Challenge: Ar tradicinė rinkodara mirė?

  • 2019 June 29

“10 years challenge: ar tradicinė rinkodara mirė?” – diskusija, skirta apžvelgti, kaip keitėsi rinkodaros priemonės, vartotojų įpročiai, kas vis dar veikia dabar, o kas jau pamiršta. O gal niekas nesikeitė?

Apie tai ir dar daugiau papasakos įvairiausių sričių specialistai – televizijos, spaudos, skaitmeninės rinkodaros atstovai.

Giedrė Gudauskienė – „Lietuvos rytas” grupės Reklamos spaudoje vadovė.
Dalia Bagdžiūnaitė – „Kurk Lietuvai” projektų vadovė, vartotojų neuromokslo ir psichologijos daktarė.
Lauryna Tamošaitytė – influencerių rinkodaros specialistė.
Aistė Dzikaitė – plačiausio Lietuvoje lauko reklamos tinklo „LT Advert” pardavimų vadovė.
Saulius ĮrašasZakarka – radijo stoties „Radiocentras” programų direktorius bei “Radiocentro” radijo stočių grupės (RR, ZIP FM , Relax FM, Rock FM, Rusradio LT) savireklamos vadovas.

MOKYMAI:
VIETA: 
Publikas ( gedimino pr. 39, Vilnius)
DATA:  2019 Balandžio 10d.
LAIKAS: 18:00 – 20:00 val.