Home Mokymai El. pašto rinkodara: kaip įdarbinti naujienlaiškius ir padidinti pardavimus
el. pasto rinkodara | marketingomokykla.lt

Data

2022-02-21
RENGINYS JAU PASIBAIGĘS.

Laikas

18:00 - 21:00

El. pašto rinkodara: kaip įdarbinti naujienlaiškius ir padidinti pardavimus

Sužinok, kaip išplėsti naujienlaiškių prenumeratorių bazę, kaip kurti ir siųsti efektyvius naujienlaiškius, kaip automatizuoti procesus bei kokius įrankius naudoti.
Keletas įdomių skaičių, kurie privers į naujienlaiškių rinkodarą pažvelgti kitomis akimis:
>> El.komercijoje pardavimai iš naujienlaiškių sudaro 20% ir daugiau visos apyvartos.
>> El.pašto rinkodaros kanalas atneša didžiausią finansinę gražą: 1 išleistas euras uždirba 28 eurų atgal.
>> Tai yra kanalas, kurį renkasi vartotojai. 61% apklaustų vartotojų atsakė, kad norėtų, jog įmonės ir prekės ženklai su jais bendrautų būtent el.paštu.
Šiuose mokymuose:
– Suprasi, kuo skiriasi kampanijų, transakciniai ir automatiniai laiškai.
– Sužinosi, kaip optimizuoti konktaktų rinkimo procesą ir kurie būdai geriausiai veikia.
– Išsiaiškinsi, kokių klaidų nedaryti, kad nepažeistum BDAR reikalavimų.
– Išmoksi rašyti naujienlaiškius, kuriuos skaito ir kurie parduoda.
– Atpažinsi efektyvaus naujienlaiškio dizaino elementus.
– Sužinosi, kaip automatizuoti naujienlaiškių siuntimo procesą.
– Gausi automatizacijos pavyzdžius, kuriuos lengvai pritaikysite savo verslui.
– Gausi aiškų veiksmų planą nuo ko pradėti ir kokių klaidų nedaryti.
– Aptarsime, kokius mokamus ir nemokamus įrankus naudoti.
Šis kursas kaip tik Tau, jei:
– esi girdėjęs, kad el.pašto rinkodara veikia, bet nežinai nuo ko pradėti;
– esi smulkaus verslo atstovas arba atsakingas už marketingą žmogus;
– jauti, kad šiuo metu siunčiami naujienlaiškiai neatneša jokios naudos;
– nori gerokai padidinti pardavimus iš šio kanalo.
Kursas netinka, jei Tu:
– jei jau reguliariai siunti naujienlaiškius ir kanalas generuoja pakankamus pardavimus;
– jau esi sukūręs ne vieną automatinę varotojo kelionę šiame kanale;
– esi mokęsis kituose el.pašto rinkodaros kursuose paskutiniu metu;
– tikiesi šiame kurse rasti atsakymą, iš kur nusipirkti el.pašto adresų.
Apie lektorę:
Dovilė Žili yra el. pašto rinkodaros ambasadorė, specializuotos marketingo agentūros Juicy Inbox įkūrėja. Savo patirtį strateginio marketingo srityje kaupė ir tobulino daugiau nei 10 metų dirbdama su skirtingais prekių ženklais, tarptautinėse konferencijose ir mokymuose. Ji yra dirbusi su tokiais prekių ženklais kaip Beta.lt, Eneba, NewCrush, Fast Invest, Hostinger, Senukai ir kitais. Labai gerai supranta smulkaus verslo ir startuolių poreikius, nes yra sukūrusi ne vieną savo verslo projektą.