„Marketingo mokykla“ – where amazing happens. Interviu su įmonės įkūrėja Guoda Kotryna Šereikaite | marketingo-mokykla.lt

„Marketingo mokykla“ – where amazing happens. Interviu su įmonės įkūrėja Guoda Kotryna Šereikaite.

Mokslai, darbas pilnu etatu ir asmeniniai gyvenimo tikslai – tai daugeliui sunkiai suderinamų veiklų paletė. Daugelis sutiktų, kad po tipinės darbo dienos viskas, ko norisi – tai geras filmas Netflix’e, soti vakarienė, o tada – miegas. Tačiau toks požiūris nėra būdingas visiems. Iš Utenos kilusi Guoda Kotryna Šereikaitė šiandien gali pasigirti ne tik aktyviu asmeniniu gyvenimu, įdomiu darbu, sėkmingai baigtais sociologijos mokslais, bet ir įkurta, iš paprasto studentiško projekto gimusia, įmone „Marketingo mokykla“.

Viskas prasideda nuo idėjos.

Šiuo metu marketingo projektų vadove sostinės arenoje dirbanti Guoda dar studijuodama sociologijos mokslus Vilniaus universitete tapo studentų atstovybės Centrinio biuro marketingo koordinatore. Ten ji suprato, jog tai gali būti jos gyvenimo pašaukimas: „Idėja sukurti projektą gimė kelyje Klaipėda – Vilnius. Važiuojant iš vienų marketingo mokymų, kurie nebuvo blogi, bet juose trūko gilesnių bei praktiškesnių įžvalgų, supratau, kad mokymus juk galima organizuoti ir patiems. Pasiūliau šią idėją kito universiteto studentei, užimančiai tokias pačias pareigas ir ji sutiko.“

Suorganizuoti pirmieji mokymai „Marketingo mokykla: pirmas dublis“ buvo labai sėkmingi. Dažnai „pirmasis blynas“ būna prisvilęs, tačiau Guoda teigia, kad didelis noras ir užsidegimas pagerinti mokymų kokybę Lietuvoje atpirko viską. Pirmuosiuose surengtuose  mokymuose dalyvavo virš 200 žmonių: „Kadangi pirmas renginys buvo toks sėkmingas – netrukome ir suorganizavome antrąjį.“

Daugiau nei vakar, mažiau nei rytoj

Guoda pasakodama apie „Marketingo mokyklos“ idėjos užgimimą teigė, kad kitame renginyje viskas taip pat vyko sklandžiai, taigi kilo noras visa tai dar labiau įprasminti: „Suprasdami tai, kad neverta apleisti to, ką mokame geriausiai, sukūrėme organizaciją. Ji visiškai atsišliejo nuo bet kurio universiteto vardo ir iš studentiško projekto tapo tikra įmone“. Anot „Marketingo mokyklos“ įkūrėjos, be draugų pagalbos nebūtų visko padariusi viena. Taigi subūrusi suinteresuotų draugų komandą ir turėdama aiškų tikslą, pradėjo darbus: „Labai džiaugiuosi, kad pavyko save apsupti tinkamais žmonėmis, tinkamu metu.“ Tačiau Guoda neneigia, kad norint pasiekti savo tikslų ar įkurti savo verslą, kreiptis galima nebūtinai į draugus. Bendraminčių galima sutikti ir įvairiuose kontaktų vakaruose, savanoriaujant ar lankantis verslo pusryčiuose ir kt. Tokiu būdu ji surado ne vieną žmogų, kuris prisijungė prie komandos ir padėjo įgyvendinti dar daugiau užduočių nei buvo suplanuota. Šiandien įmonės komanda labai sparčiai plečiasi, todėl Guoda tiki, jog netolimoje ateityje darbų kiekis ir tikslai tik augs.

Dirbti ar ilsėtis?

Nors Guoda skiria daug dėmesio sportui bei taip pat dažnai keliauja, darbas tapęs tokia aistra nustelbia viską: „Manęs dažnai klausia, kaip aš viską spėju. O aš tiesiog atsakau: „O kodėl ne? Ką aš tokio darau?“ Atrodo, kad šiais laikais mes visi neapsiribojame tik viena veikla, vienu darbu ar studijomis. Juk tradiciškai baigiame darbą 17-18 valandą, o kas tada? Juk dar visas vakaras! Žinoma, tikrai norisi ir poilsio, ir jo ne tik norisi, bet ir reikia, tačiau noras tobulėti, kurti naujas ar gerinti esamas idėjas ima viršų.“

Tačiau Guoda pataria nepersistengti ir dirbti bei kurti kažką tik tada, kai jaučiamas didžiausias įkvėpimas. Geriausi rezultatai anot jos yra pasiekiami tik tada, kai komanda bei jos indėlis vertinamas, o kiekvienas komandos narys – turi laiko ne vien darbui, bet ir savo reikmėms: „Nesame kažkuo kitokie nei kiti mūsų amžiaus žmonės. Mes tiesiog imame, darome, neieškome pasiteisinimų, tada spėjame viską: ir darbus nudirbti, ir kartu pakeliauti, ir papramogauti. Tačiau, tikriausiai, taip gali būti tik tada, kai visų širdys ir akys dega viena aistra, vienu pomėgiu, o komanda tiksliai žino bendrą organizacijos bei kiekvienas savo asmeninius tikslus.“

Kodėl „Marketingo mokykla“?

Nesileiskite suklaidinami pavadinimo. „Marketingo mokykla“ – ne vien mokymus organizuojanti įmonė, kuri šiuo metu yra paskelbusi net 4 naujus renginius apie marketingo strategiją, asmeninį prekės ženklą, neurodizainą bei ,,Google” ir ,,Facebook” algoritmus. Komandoje dirbantys entuziastingi savo srities specialistai įmonėje taip pat siūlo įvairias paslaugas, skirtas įmonėms bei individualiems klientams. Tai grafikos dizaino ir maketavimo, socialinių tinklų administravimo, tekstų, svetainių kūrimo, konsultavimo verslo ir teisės klausimais, paslaugos.

Anot įmonės įkūrėjos, „Marketingo mokykla“ jungia ne vien dirbančius savo srities specialistus, rengiančius mokymus ir teikiančius paslaugas, tačiau ir entuziastus, kuriems reikalinga patirtis ar naudingos pažintys.  „Net ir esant didelei komandai, visada mielai priimame naujus ir motyvuotus narius, su kuriais galėtume kurti pridėtinę vertę Lietuvos verslo rinkai. Esame viena šeima, o kuo šeima didesnė, tuo daugiau atrandame bendrų tikslų ir siekių, kuriuos galime įgyvendinti kartu“, – teigė Guoda

Trumpai tariant – „Marketingo mokykla“ – where amazing happens. Todėl jeigu susidomėjote veikla, norite bendradarbiauti ar tapti komandos dalimi – susisiekime!

Teksto autorė Deimantė Vaitkutė