Marketingo mokyklos trijų kartų abonementas

Abonementas galioja į visus Marketingo mokyklos renginius.

LinkedIn mokymai Online
Data:  2020-03-31 (kovo 31 d.)
Laikas: 18:00 val.
Vieta: Online

LinkedIn mokymai su Karoliu Rimkum. Kaunas

Marketingo mokykla ir socialinių tinklų rinkodaros agentūra Caption kviečia į LABAI praktinius Karolio Rimkaus LinkedIn mokymus.

Mokymai bus naudingi, jeigu jūs siekiate bent vieno iš šių tikslų:

KARJERA. Pagerinti savo karjeros galimybes, rasti (geresnį) darbą

PARDAVIMAI. Rasti klientų (kaip freelanceris arba verslo atstovas)

ĮVAIZDIS. Kurti savo (arba įmonės) įvaizdį, kaip rinkos lyderio ar eksperto

ĮDARBINIMAS. Kurti darbdavio įvaizdį IR įtraukti darbuotojus į komunikaciją

„Aktyvumas LinkedIn’e man padeda gauti kvietimų skaityti pranešimus, vesti paskaitas, konsultuoti ir parduoti paslaugas. Kaip įmonės vadovui, padeda rasti darbuotojus, megzti partnerystes ir inicijuoti pokalbius su klientais, kurie, dėka matytos komunikacijos, jau spaudžia ranką su gerom išankstinėm nuostatom. Ir esu apšalęs, kaip šitokiu geru įrankiu aktyviai ir TIKSLINGAI naudojasi tiek nedaug žmonių. Todėl kristalizavau viską, ką žinau pats ir ką pamatėme Caption dirbdami su klientais, bei kalbinau įvairius LinkedIniečius ir lietuviškus verslus, kurie puikiai išnaudoja šią platformą. Turiu viską milžiniškoje PPTūškėje ir noriu visu tuo pasidalinti su jumis! :)”.

Keli klausimai, kurie bus gvildenami:

Kaip susidėlioti 100% pragmatišką strategiją

Kokie veiksmai atneša didžiausią ROI, kai investuojamas TIK laikas

Kokios veiksmingiausios leads generavimo ir kontaktavimo taktikos

Puikūs lietuviški (ir užsienio) žmonių ir įmonių komunikacijos pavyzdžiai

Tips & tricks, pravartūs įrankiai ir growth hackai

Apie pranešėją: Karolis vadovauja Caption, socialinių tinklų rinkodaros agentūrai, padedančiai Lietuvos ir užsienio įmonėms ir prekių ženklams siekti rezultatų bei kurti įvaizdį socialiniuose tinkluose. Jo mokymuose ir pranešimuose per pastaruosius metus jau dalyvavo >2500 žmonių. LinkedIn jis vienas aktyviausių lietuvių, kurio įrašus seka ~15 000 žmonių.

https://www.linkedin.com/in/karolisrimkus/

Visai klausimais kreipkitės info@marketingo-mokykla.lt

Renginio vietoje bilietai nebus parduodami.

Rinkodaros protmūšis online
Data:  2020-04-07 (balandžio 7 d.)
Laikas: 19:00 val.
Vieta: Online

Rinkodaros protmūšis online

Nuobodžiauti ar liūdėti namuose nėra kada!

Susitinkame protų mūšyje, kuriame savo žinias apie rinkodarą ir reklamą gali išbandyti kiekvienas! Čia komandų nebus, kovosime kiekvienas už save.

Protų mūšį sudarys 3 etapai.

Registracijos nėra, tereikia įsigyti bilietą, kurio kaina vos 1 Eur!

Prisijungimus prie protmūšio renginio dieną gausite į savo el. pašto dėžutę.

SEO mokymai
Data:  2020-05-06 (gegužės 06d.)
Laikas: 18:00 val.
Vieta: Technopolis Alfa Vilnius
Gatvė: V. Gerulaičio gatvė, Vilnius, Lietuva

Misija SEO. Mokymai su Ramūniu Bruzgiu

Marketingo mokykla ir lektorius Ramūnas Bruzgys kviečia į praktinius SEO mokymus: kaip gauti daugiau potencialių klientų iš „Google“ ir didinti įmonės matomumą 2020 m. nemokamai?

Mokymų metu sužinosite:

  • Susipažinsite su „Google“ reitingavimo faktoriais;
  • Kodėl Jūsų svetainė nekyla paieškos sistemose?
  • Nuo ko pradėti puslapio optimizavimą?
  • Nemokami „Google“ įrankiai, kūrie parodo, kiek žmonių ir kaip rado Jūsų įmonės svetainę bei kiek iš jų tapo Jūsų klientais;
  • Sužinosite, kokias frazes naudoja Jūsų potencialūs klientai, kad rastų Jūsų teikiamas paslaugas ar parduodamas prekes;
  • Ko reikia, kad Jūsų svetainė atsidurtų „Google“ TOP10 (ir ten išbūtų ilgai be papildomo darbo);
  • Kaip sužinoti paieškų tendencijas „Google“ paieškoje (svarbu planuojant pardavimus ar marketingo kampanijas)
  • Ką jau šiandien galite lengvai pakeisti savo svetainėje ir gauti geresnius rezultatus iki naujų metų;
  • Kaip rašyti straipsnius, produktų ar paslaugų aprašymus, kad jie atsidurtų paieškos sistemoje aukščiau?
  • „Google“ nuobaudos ir pavojai: kaip jų išvengti ir kodėl taip nutinka?

Kaip susikurti savo pirmą SEO kampaniją neturint žinių ir tam skirto biudžeto?

+ Realūs SEO atvejai ir sėkmės/nesėkmės istorijos.

Mokymų lektorius – Ramūnas Bruzgys, vienos pirmųjų SEO agentūrų Lietuvoje įkūrėjas, SEO mokymų kūrėjas ir Baltijos technologijų instituto skaitmeninės rinkodaros programos dėstytojas.

https://lt.linkedin.com/in/ramunasbruzgys/lt
https://www.facebook.com/ramunasbruzgys

Socialinių tinklų mokymai
Data:  2020-05-16 (gegužės 16 d.)
Laikas: 12:00 val.
Vieta: Marijampolės Petro Kriaučiūno viešoji biblioteka
Gatvė: Vytauto g. 20, Marijampolė

Socialinių tinklų rinkodaros mokymai. Marijampolė

Guoda Kotryna Šereikaitė – organizacijos „Marketingo mokykla“ vadovė ir įkūrėja, „Utenos moterų pusryčių“ bendrąįkūrėja bei „Siemens“ arenos marketingo projektų vadovė.

Kovo 14 d. mokymuose bus pateikiama informacija apie tris socialinius tinklus: Facebook, Instagram, LinkedIn.

Mokysimės:
– kas yra komunikacijos planas, strategija ir kam tai reikalinga;
– kokius tikslus nusistatyti planuojant komunikaciją socialiniuose tinkluose;
– kaip išnaudoti socialinių tinklų galimybes;
– kaip parduoti socialinių tinklų pagalba (gerų kampanijų pavyzdžiai ir analizė).
Bus pateikiama daug pavyzdžių ir akcentų apie kiekvieną socialinį tinklą atskirai.

Mokymai orientuoti į pradedančiuosius bei smulkius verslus.
Plačiau apie lektorę:
https://www.linkedin.com/in/guodakotryna/
https://www.instagram.com/guodakotryna/

Bilietų kiekis ribotas. Vietoje bilietai nebus parduodami.
Kilus klausimams kreipkitės asmenine žinute arba info@marketingo-mokykla.lt

Data:  2020-05-27 (gegužės 27d.)
Laikas: 18:00 val.
Vieta: Technopolis Alfa Vilnius
Gatvė: V. Gerulaičio gatvė, Vilnius, Lietuva

Marketingo mokykla ir dr. Dalia Bagdžiūnaitė – mokslinė tyrėja, viešosios politikos inovacijų laboratorijos projekto vadovė ir neurorinkodaros lektorė – kviečia susipažinti su neuromarketingu.

Nagrinėsime pagrindinius neuromarketingo ir vartotojų neuromokslo principus, tyrimų metodus bei išbandysime praktiškai taikyti žinias. Kalbėsime apie vyraujančius mitus, reikalingas sąlygas.
Atsakysime į klausimus:

– Kas yra neuromarketingas, kodėl jis svarbus? Kas yra vatotojų neuromokslas ?
– Kodėl neuromarketingas yra karšta tema visame pasaulyje jau pastaruosius 15 metų ir kokios yra ateities rinkodaros perspektyvos?
– Kaip neuromarketingas kuria vertę strateginiams verslo sprendimams? Kada, kur, kam ir kaip jis naudojamas?
– Kaip atliekami neuromarketingo tyrimai? Kokios technologijos ir principai yra taikomi? Kada ir kur reikia neuromarketingo tyrimų?
– Kaip atpažinti vartotojo elgesį? Kaip marketingo dirgikliai veikia sąmoningas ir pasąmoningas vartotojų reakcijas?

Dalia turi 8 + metų darbo patirties akademiniame, verslo ir viešajame sektoriuose. Mokslų daktarė vartotojų neuromokslo srityje (Copenhagen Business School, Center for Decision Neuroscience, Danija). Neurorinkodaros ir elgesio mokslo srities žinių Dalia sėmėsi iš lyderiaujančių pasaulio mokslininkų ir praktikų Pietų Kalifornijos universitete Amerikoje (Brain and Creativity Institute), Copenhagen Business School (Center for Decision Neuroscience) ir aplikuojamojo neuromokslo kompanijoje Neurons Inc. Danijoje. Dalia specializuojasi neurorinkodaros, neurodizaino ir neuroekonomikos srityse, dėsto ir konsultuoja elgesio mokslo principų, neurotechnologijų taikymo klausimais. Savo tyrimus pristatė pirmaujančiose akademinėse konferencijose (pvz., The Convention of Association for Psychological Science, USA, NeuroPsychoEconomics, EMAC, Login2014). Jos doktorantūros projektas buvo nominuotas vienu iš Neurotalent 2015 konkurso finalistų, eksperimentų rezultatai aprašyti Forbes.

Bilietai renginio vietoje nebus parduodami.