Abonementas

Pradžia:  2020-09-30 (rugsėjo 30d.)

Pabaiga:  2021-05-31 (gegužės 31d.)

Marketingo mokyklos abonementas galioja iki 2021 m. gegužės 31 d.

Pasirinkus atitinkamą abonementą galima dalyvauti 3-iuose arba 5-iuose mokymuose/ renginiuose per visą sezoną.

Daugiau informacijos apie lektorius ir mokymus: www.marketingo-mokykla.lt arba Facebook paskyroje – Marketingo mokykla.

Visais klausimais kreipkitės – info@marketingo-mokykla.lt

Jie sako: „Karantinas prasidėjo – masažai baigėsi.“
Mes atsakome: „Ar tikrai?“

Dovanų čekius įsigyti galite iki 2020 12 31

Jie sako: „Karantinas prasidėjo – masažai baigėsi.“

Mes atsakome: „Ar tikrai? “

Pa(si)dovanok „Marketingo mokyklos“ smegenų masažą – DOVANŲ ČEKĮ, kuris galios bet kuriuose pasirinktuose online marketingo mokymuose, kuriuos organizuoja Marketingo mokykla.

„Masažo“ naudos:

– Dovanų čekius galima pasirinkti už 10, 20, 30, 40 arba 50 Eur sumą.

– Dovanų čekiu galima naudotis tol, kol bus pasiektas pasirinktos sumos limitas.

„Masažo“ galimas šalutinis poveikis:

– Didesnė nei įprastai motyvacija karjeros siekime.

– Ypač greita idėjų regeneracija.

– Noras pasinaudoti šia galimybe dar kartą.

 

Dovanų čekis galioja 12 mėn.

Dėl dovanų čekio panaudojimo reikia kreiptis:
info@marketingo-mokykla.lt

Facebook ir Google algoritmai
Data:  2020-11-25 (lapkričio 25d.)
Laikas: 18 val.
Vieta: Online

Marketingo mokykla kviečia į online mokymus su Aurimu Pauliumi Girčiu: „Kaip pasirinkti teisingą Google ir Facebook reklamos transliavimo strategiją – algoritmą?”

Aurimo mokymų metu sužinosite informaciją apie tai, kokios yra galimos Google ir Facebook reklamos transliavimo strategijos, kaip pasirinkti tinkamiausią ir kaip išnaudoti visas reklamos galimybes didinant internetinės parduotuvės pardavimus.

Mokymų metu taip pat sužinosite informaciją apie:

  • Kas yra Google konversijų kampanijos;
  • Kuo skiriasi Google srauto, įvaizdinės, užklausų rinkimo ir pardavimų kampanijų automatizavimo strategijos;
  • Kaip nustatyti Google konversijas per Google Tag Manager;
  • Kaip leisti Google banerines reklamas, mokant už konversijas, o ne paspaudimus ar parodymus;
  • Kaip panaudoti Google turimas vartotojų auditorijas rodyti banerinei reklamai paieškos kampanijoms;
  • Kas yra Facebook konversijų kampanijos;
  • Kaip su Facebook Pixel Helper patikrinti, ar Jūs teisingai esate nustatę konversijas;
  • Kaip nustatyti Facebook konversijas per Google Tag Manager;
  • Kokias Facebook auditorijas naudoti rodant reklamą vartotojams, kurie nieko nežino apie Jūsų prekes;
  • Kokias Facebook auditorijas naudoti rodant reklamą vartotojams, kurie jau įsitraukė į Jūsų komunikaciją;
  • Kokias Facebook auditorijas naudoti rodant reklamą vartotojams, kurie išreiškė norą pirkti Jūsų prekes (įsidėjo prekes į krepšelį ar pan.)

Aurimas Paulius Girčys – skaitmeninės rinkodaros agentūros APG MEDIA vadovas. Agentūra padeda įmonėms didinti elektroninių parduotuvių pardavimus (Lietuvoje, JAV ir ES) Google ads ir Facebook ads pagalba. Aurimas taip pat yra sertifikuotas Google lektorius, mokymus veda Digital Academy bei dėsto ISM vadybos ir ekonomikos universitete apie e-komerciją.

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/aurimasgircys/

Mokymų trukmė – 3 val.

Svarbi informacija:

– Kurso dalyviams bus išduodami sertifikatai;

– Seminarai bus vykdomi per Zoom platformą, prisijungimus atsiųsime renginio dieną;

– Įsigiję bilietą galės gauti mokymų įrašą po mokymų

Visais klausimais kreipkitės – info@marketingo-mokykla.lt

Data:  2020-12-01 (gruodžio 1d.)
Laikas: 18 – 21val.
Vieta: Online ZOOM

SEO mokymai su Gintare Kondrote!

Gintarė Kondrotė – reklamos agentūros “Whatabout” SEO analitikos skyriaus vadovė, SEO projektus vystanti daugiau nei 5 metus.

Mokymų programa:

Įvadas.

Kodėl SEO yra naudingas jūsų verslui?

Ką verta atlikti ir apgalvoti prieš pradedant SEO optimizaciją, kad ji būtų tikrai sėkminga?

1 dalis. On-page-SEO – kokybiško ir į vartotojo ketinimus orientuoto turinio svarba. Kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius savo auditorijai.
Raktinių žodžių paieška, tinkama turinio struktūra, meta žymos. Praktiniai patarimai, kaip optimizuoti savo internetinį verslą.

2 dalis. Technical SEO – praktiniai patarimai kaip pagerinti internetinės svetainės infrastruktūrą, pasiekiamumą ir vartotojo patirtį.
Svetainės pasiekiamumas ir matomumas, svetainės struktūra, vidinis susietumas, SEO friendly URL, nukreipimai, puslapiavimas, canonical žymos, svetainės saugumas, greitis.

3 dalis. Off-page-SEO – metodikos, quality. Vs. quantity links. Kitos geriausios išorinio SEO taktikos.

4 dalis. Tinklaraščio įrašai ir neišnaudotos jų galios. Kaip padidinti srautą ir pasiekti reikiamą auditoriją?
Tinklaraščio struktūra, tinkamų raktinių žodžių ir temų pasirinkimas, vidinis susietumas ir kita.

5 dalis (labiau pažengusiems). Svetainės atnaujinimas, dizaino bei struktūros keitimas, į ką atkreipti dėmesį siekiant išsaugoti esamus SEO rezultatus? Kodėl SEO specialisto rekomendacija is A MUST.

6 dalis. Svarbiausi įrankiai ir TOP funkcijos, kurias žinoti verta (atrinkti nemokami arba ne itin brangūs). Duomenų analizavimas, raktinių žodžių paieška, konkurentų analizė, techninis SEO.

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/gintare-kondrote/

Svarbi informacija:
– Mokymų dalyviams bus išduodami sertifikatai;
– Seminaras bus vykdomas per Zoom platformą, prisijungimus atsiųsime renginio dieną;
– Įsigiję bilietą galės gauti mokymų įrašą po mokymų.

Data:  2020-12-03 (gruodžio 3d.)
Laikas: 18 – 21val.
Vieta: Online ZOOM

Mantvydas Leknickas – reklamos agentūros “Whatabout” vadovas, su socialinių reklama dirbantis daugiau nei 8 metus.

Su socialiniais tinklais dabar dirba visi. Bet ar teisingai? Kodėl reklama socialiniuose tinkluose be strategijos yra pasmerkta neįgyvendinti tikslų? Kokios klaidos dažniausiai yra daromos, kuriant ne tik strategiją, tačiau ir turinį? Kokios praktikos pasiteisina ir yra vertos investicijų?

Mokymų programa:

1. Trumpai apie kontekstą social media pasaulyje;

2. Praktiniai patarimai, kuriant socialinių tinklų strategiją;

3. Praktiniai patarimai, kuriant socialinių tinklų turinį;

4. Praktiniai patarimai, skirstant ir optimizuojant biudžetą;

5. Geriausi – blogiausi pavyzdžiai;

6. KPI svarba ir nusistatymas;

7. Klausimai – atsakymai.

Svarbi informacija:
– Mokymų dalyviams bus išduodami sertifikatai;
– Seminaras bus vykdomas per Zoom platformą, prisijungimus atsiųsime renginio dieną;
– Įsigiję bilietą, galės gauti mokymų įrašą po mokymų.

Neurodizaino mokymai
Data:  2020-12-08 (gruodžio 08d.)
Laikas: 18 val.
Vieta: Online

Neurodizaino mokymai su Dr. Dalia Bagdžiūnaite

Ką bendro turi neuromokslas ir dizainas? Kaip žinios apie žmogaus smegenų veiklą ir elgesį gali padėti kurti efektyvesnius dizaino sprendimus, kurie atkreiptų vartotojo dėmesį, aktyvuotų jo emocijas ir paskatintų elgesį?

Tyrimai rodo, kad mūsų  sprendimai – tai mūsų smegenyse sąmoningai ir pasąmoningai vykstančių reakcijų į aplinkos dirgiklius rezultatas. Parduotuvėje mus supa tūkstančiai vizualių, garso, kvapo ir lytėjimo pojūčius aktyvuojančių dizaino sprendimų, tačiau pamačius stipriai automatinį dėmesį patraukiančią produkto pakuotę, dažnai užtenka tik 3 sekundžių jai pasirinkti. Negana to, 43 procentus mūsų kasdienio elgesio sudaro mūsų automatiniai įpročiai, kurie aktyvuojami vidinėmis ir aplinkoje esančiomis užuominomis, varomi esminiais poreikiais ir kuriuos sukūrus tik valios pastangomis pakeisti yra sunku.

Šioje sesijoje susipažinsime su vartotojų neuromokslo principais bei jų taikymu produktų, komunikacijos ir sprendimų dizaino tikslams. Šios žinios skirtos tiek marketingo specialistams, tiek ir dizaineriams, besidomintiems vartotojų elgsena. Bus nagrinėjamos dėmesio, emocijų ir įpročių formavimo temos, atsakant į klausimus:

  • Kaip sprendžia vartotojas? Kokie yra sąmoniniai ir pasąmoniniai jo sprendimo procesai?
  • Kas yra dėmėsys, kaip patraukti dėmesį, išsiskirti ir paskatinti greitesnį informacijos suvokimą?
  • Kas yra emocijos ir kaip kurti labiau įtraukiančias patirtis?
  • Kaip kurti produktus formuojančius įpročius ir skatinančius elgesį?

Mokymų lektorė – Dr. Dalia Bagdžiūnaitė. Dalia turi 8 + metus darbo patirties akademiniame, verslo ir viešajame sektoriuose. Mokslų daktarė vartotojų neuromokslo srityje. Neurorinkodaros ir elgesio mokslo srities žinių Dalia sėmėsi iš lyderiaujančių pasaulio mokslininkų ir praktikų Pietų Kalifornijos universitete Amerikoje (Brain and Creativity Institute), Copenhagen Business School (Center for Decision Neuroscience) ir aplikuojamojo neuromokslo kompanijoje Neurons Inc. Danijoje. Dalia specializuojasi elgesio ir taikomojo neuromokslo srityse, dėsto ir konsultuoja elgesio mokslo principų, neurotechnologijų taikymo klausimais. Savo tyrimus pristatė pirmaujančiose akademinėse konferencijose (pvz., The Convention of Association for Psychological Science, NeuroPsychoEconomics, EMAC, Login2014). Jos doktorantūros projektas buvo nominuotas vienu iš Neurotalent 2015 konkurso finalistų, eksperimentų rezultatai aprašyti Forbes.