Marketingo mokyklos renginių abonementas

Abonementai galioja į visus Marketingo mokyklos renginius.

Data:  2019-12-05 (gruodžio 05 d.)
Laikas: 18:00 val.
Vieta: Technopolis Alfa Vilnius
Gatvė: V. Gerulaičio gatvė, Vilnius, Lietuva

LinkedIn mokymai su Karoliu Rimkum: pardavimams, įvaizdžiui ir karjerai

Marketingo mokykla ir socialinių tinklų rinkodaros agentūra Caption kviečia į LABAI praktinius Karolio Rimkaus LinkedIn mokymus.

Mokymai bus naudingi, jeigu jūs siekiate bent vieno iš šių tikslų:

KARJERA. Pagerinti savo karjeros galimybes, rasti (geresnį) darbą

PARDAVIMAI. Rasti klientų (kaip freelanceris arba verslo atstovas)

ĮVAIZDIS. Kurti savo (arba įmonės) įvaizdį, kaip rinkos lyderio ar experto

ĮDARBINIMAS. Kurti darbdavio įvaizdį IR įtraukti darbuotojus į komunikaciją

„Aktyvumas LinkedIn’e man padeda gauti kvietimų skaityti pranešimus, vesti paskaitas, konsultuoti ir parduoti paslaugas. Kaip įmonės vadovui, padeda rasti darbuotojus, megzti partnerystes ir inicijuoti pokalbius su klientais, kurie, dėka matytos komunikacijos, jau spaudžia ranką su gerom išankstinėm nuostatom. Ir esu apšalęs, kaip šitokiu geru įrankiu aktyviai ir TIKSLINGAI naudojasi tiek nedaug žmonių. Todėl kristalizavau viską, ką žinau pats ir ką pamatėme Caption dirbdami su klientais, bei kalbinau įvairius LinkedIniečius ir lietuviškus verslus, kurie puikiai išnaudoja šią platformą. Turiu viską milžiniškoje PPTūškėje ir noriu visu tuo pasidalinti su jumis! :)”.

Keli klausimai, kurie bus gvildenami:

Kaip susidėlioti 100% pragmatišką strategiją

Kokie veiksmai atneša didžiausią ROI, kai investuojamas TIK laikas

Kokios veiksmingiausios leads generavimo ir kontaktavimo taktikos

Puikūs lietuviški (ir užsienio) žmonių ir įmonių komunikacijos pavyzdžiai

Tips & tricks, pravartūs įrankiai ir growth hackai

Apie pranešėją: Karolis vadovauja Caption, socialinių tinklų rinkodaros agentūrai, padedančiai Lietuvos ir užsienio įmonėms ir prekių ženklams siekti rezultatų bei kurti įvaizdį socialiniuose tinkluose. Jo mokymuose ir pranešimuose per pastaruosius metus jau dalyvavo >2500 žmonių. LinkedIn jis vienas aktyviausių lietuvių, kurio įrašus seka ~15 000 žmonių.

https://www.linkedin.com/in/karolisrimkus/

Data:  2019-12-07 (gruodžio 07 d.)
Laikas: 11:00 val.
Vieta: Hotel Romantic
Gatvė: Kranto gatvė, Panevėžys, Lietuva

Guoda Kotryna Šereikaitė – organizacijos „Marketingo mokykla“ vadovė ir įkūrėja, „Utenos moterų pusryčių“ bendrąįkūrėja bei „Siemens“ arenos marketingo projektų vadovė.

Gruodžio 7 d. mokymuose bus pateikiama informacija apie tris socialinius tinklus: Facebook, Instagram, LinkedIn.

Mokysimės:
– kas yra komunikacijos planas, strategija ir kam tai reikalinga;
– kokius tikslus nusistatyti planuojant komunikaciją socialiniuose tinkluose;
– kaip išnaudoti socialinių tinklų galimybes;
– kaip parduoti socialinių tinklų pagalba (gerų kampanijų pavyzdžiai ir analizė).
Bus pateikiama daug pavyzdžių ir akcentų apie kiekvieną socialinį tinklą atskirai.

Mokymai orientuoti į pradedančiuosius bei smulkius verslus.
Plačiau apie lektorę:
https://www.linkedin.com/in/guodakotryna/
https://www.instagram.com/guodakotryna/

Bilietų kiekis ribotas. Vietoje bilietai nebus parduodami.
Kilus klausimams kreipkitės asmenine žinute arba info@marketingo-mokykla.lt

Pardavimų mokymai
Data:  2019-12-10 (gruodžio 10 d.)
Laikas: 18:00 val.
Vieta: Technopolis Gama
Gatvė: J. Balčikonio gatvė, Vilnius

Mokymų metu sužinosite:

Kaip pasiruošti pardavimui ir tinkamai nusiteikti psichologiškai (prieš pradedant ieškoti klientų reikia atitinkamai pasiruošti. Ši mokymo dalis skirta kaip tik tam. Lektorius sako, kad profesionalai pasiruošia, o diletantai „improvizuoja vietoje“).
Klientų tipus pagal DISC (pasak lektoriaus, norint sėkmingai parduoti, reikia pažinti klientą. Ši dalis apima pasaulyje populiarią žmonių elgsenos metodologiją DISC ir pardavimą skirtingų tipų klientams).
Ką daryti, jog susitikimas su klientu būtų sėkmingas ir kaip išsiaiškinti jo poreikius (šioje dalyje mokomasi, kad pirmas susitikimas su klientu pristatant produktą netaptų paskutiniu. Koks turi būti susitikimas pradedant įžanginiu small talk‘u, baigiant susitikimo apibendrinimu).

Apie lektorių:

Mindaugas Lastauskas yra ilgametis B2B sektoriuje besisukantis pardavėjas. Nors, kalbant apie Mindaugą, šis žodis yra per menkas. Jis – ne tik pardavėjas, bet ir pardavimo mokymų lektorius, o taip ir Vilniaus universiteto dėstytojas, Žinių radijo laidų autorius.
M. Lastauskas sieja save su pardavimais jau nuo 2001 m., tad pasidalins ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir praktiniais patarimais, kuriuos sukaupė per eilę metų.  Mindaugui pardavimų žinias teko panaudoti dirbant su televizijos kanalais TV3, TV6, TV8, radiju POWER HIT RADIO, naujienų portalu DELFI.