Komunikacijos soc. tinkluose strategijos mokymai
Data:  2020-05-19 (gegužės 19 d.)
Laikas: 16:30 val.
Vieta: Online

Komunikacijos socialiniuose tinkluose strategijos mokymai ONLINE

Dirbti su socialiniais tinklais be aiškios strategijos yra tas pats, kaip vairuoti automobilį be vairo, ratų ar žemėlapio – kažkur važiuojate, vis pildote baką degalais, tačiau taip niekaip ir nepasiekiate savo tikslo!

Kviečiame į 1,5 val trukmės praktinius online mokymus ruošiant ir įgyvendinant komunikacijos Facebook, Instagram ir LinkedIn strategiją. Apžvelgsime elementus, kurie privalo būti kiekvienos sėkmingos – didelės ar mažos – įmonės social media strategijoje.

Gairės, kurias apžvelgsime:

  • Prekės ženklo ir veiklų social media SWOT analizė;
  • Iki šiol vykdytos komunikacijos auditas;
  • Rinkos kiekybinė ir kokybinė analizė;
  • Tikslinės auditorijos kiekybinė ir kokybinė analizė;
  • Komunikacijos kanalų (Facebook, Instagram, LinkedIn ir t.t.) parinkimas;
  • Turinio planavimas ir valdymas;
  • Pirkėjo kelias nuo pirmojo vizito iki “Check Out”;
  • Reklamos kryptys ir pradinių sales funnel’ių sudarymas;
  • Praktiniai patarimai bei 2020 social media tendencijos.

„Ne tik patiems vykdant didelių ir mažų prekės ženklų komunikaciją, bet ir per patirtį bendraujant su įvairiausiomis įmonėmis dėl kasdienių social media iššūkių sukaupėme žinių, kurios yra naudingos absoliučiai visiems, siekiantiems apčiuopiamų tikslų iš Facebook, Instagram ar LinkedIn veiklų. Dažniausiai girdimas įmonių iššūkis yra vientisos struktūros bei strategijos stokojimas skaitmeninei rinkodarai, nepaisant to, ar įmonė užsiima greitai judančių prekių pardavimu (FMCG), teikia IT paslaugas, ar parduoda ilgo įsitraukimo B2B produktus.”

Mokymai bus naudingi, jeigu jūs siekiate bent vieno iš šių tikslų:

  • Prekės ženklo #1 pozicija rinkoje;
  • Tiesioginiai pardavimai per social media;
  • Efektyvi komunikacija su sekėjais;
  • Sekėjų pavertimas lojaliais prekės ženklo ambasadoriais;
  • Brand Awareness, Consideration, Conversion tikslų įvykdymas.

Viską sustatyti į savo vietas – tokia Dariaus misija Caption klientams. Kad kiekvieno jų socialinių tinklų komunikacija būtų NEPRIEKAIŠTINGA ir tik tokia, kuri pasiteisina. Didžiąją dalį karjeros koncentravęsis į pardavimų meną (nuo muzikos instrumentų iki mobiliųjų technologijų), šiuo metu Darius gilinasi į kardinaliai skirtingų klientų rinkodaros situacijas ir ieško geriausių būdų reklamos įgyvendinimui. Kalbindamas potencialius klientus ir rengdamas jiems pasiūlymus, per mėnesį Darius nagus prikiša prie daugiau nei 10 skirtingų prekių ženklų. Make it work – ko gero, dažniausiai agentūroje girdima citata iš Dariaus lūpų.

Darius yra socialinių tinklų rinkodaros agentūros Caption verslo vystymo vadovas. Daugiau – jo LinkedIn profilyje: https://www.linkedin.com/in/darius-gerulis/

Mokymai vyks ~1,5 val. Jų metu bus galima užduoti klausimus. Prisijungimus prie live konferencijos renginio dieną Jums atsiųs Marketingo mokyklos atstovai.

LinkedIn mokymai su Karoliu
Data:  2020-05-20 (gegužės 20 d.)
Laikas: 16:30 val.
Vieta: Online

LinkedIn mokymai su Karoliu Rimkum ONLINE

Marketingo mokykla ir socialinių tinklų rinkodaros agentūra Caption kviečia į LABAI praktinius Karolio Rimkaus LinkedIn mokymus, kurie online formatu balandžio 16 d.

Mokymai vyks ~3,5 val. Jų metu bus galima užduoti klausimus. Prisijungimus prie live konferencijos renginio dieną Jums atsiųs Marketingo mokyklos atstovai.

Mokymai bus naudingi, jeigu jūs siekiate bent vieno iš šių tikslų:

KARJERA. Pagerinti savo karjeros galimybes, rasti (geresnį) darbą.

PARDAVIMAI. Rasti klientų (kaip freelanceris arba verslo atstovas).

ĮVAIZDIS. Kurti savo (arba įmonės) įvaizdį, kaip rinkos lyderio ar eksperto.

ĮDARBINIMAS. Kurti darbdavio įvaizdį IR įtraukti darbuotojus į komunikaciją.

„Aktyvumas LinkedIn’e man padeda gauti kvietimų skaityti pranešimus, vesti paskaitas, konsultuoti ir parduoti paslaugas. Kaip įmonės vadovui, padeda rasti darbuotojus, megzti partnerystes ir inicijuoti pokalbius su klientais, kurie, dėka matytos komunikacijos, jau spaudžia ranką su gerom išankstinėm nuostatom. Ir esu apšalęs, kaip šitokiu geru įrankiu aktyviai ir TIKSLINGAI naudojasi tiek nedaug žmonių. Todėl kristalizavau viską, ką žinau pats ir ką pamatėme Caption dirbdami su klientais bei kalbinau įvairius LinkedIniečius ir lietuviškus verslus, kurie puikiai išnaudoja šią platformą. Turiu viską milžiniškoje PPTūškėje ir noriu visu tuo pasidalinti su jumis! :)”.

Keli klausimai, kurie bus gvildenami:

– Kaip susidėlioti 100% pragmatišką strategiją;

– Kokie veiksmai atneša didžiausią ROI, kai investuojamas TIK laikas;

– Kokios veiksmingiausios leads generavimo ir kontaktavimo taktikos;

– Puikūs lietuviški (ir užsienio) žmonių ir įmonių komunikacijos pavyzdžiai;

– Tips & tricks, pravartūs įrankiai ir growth hackai.

Apie pranešėją: Karolis vadovauja Caption, socialinių tinklų rinkodaros agentūrai, padedančiai Lietuvos ir užsienio įmonėms ir prekių ženklams siekti rezultatų bei kurti įvaizdį socialiniuose tinkluose. Jo mokymuose ir pranešimuose per pastaruosius metus jau dalyvavo >2500 žmonių. LinkedIn jis vienas aktyviausių lietuvių, kurio įrašus seka ~17 000 žmonių.

https://www.linkedin.com/in/karolisrimkus/

Visai klausimais kreipkitės info@marketingo-mokykla.lt

Skaitmeninės reklamos planavimo ir kūrimo mokymai
Data:  2020-05-21 (gegužės 21 d.)
Laikas: 16:30 val.
Vieta: Online

Skaitmeninės reklamos planavimo ir kūrimo mokymai ONLINE

Marketingo mokykla ir socialinių tinklų rinkodaros agentūra Caption kviečia į praktinius skaitmeninės reklamos planavimo ir kūrimo mokymus su Raičiu Gocentu.

Marketingas prasideda nuo žmogaus pažinimo. Šie praktiniai mokymai būtent apie tai.

Raitis paaiškins, kaip ir kokius įrankius bei sistemas naudoti, kad pažintumėte savo pirkėją. Kad jį ar ją pasiektumėte laiku, vietoje ir su tinkama reklama.

Po šio kurso jūsų konkurentai žmogui ieškančiam čiužinio vis dar siūlys batoną, o jūs jau padėsite apsispręsti, kuris iš čiužinių jam tinka geriausiai.

Per pastaruosius 7 metus Raičiui teko krimsti marketingo mįsles įvairiuose vaidmenyse: tiek perkant reklamą šešiaženklei Kickstarter kampanijai, tiek dirbant socialinių tinklų agentūroje, tiek rašant reklamų tekstus, naujienlaiškius ar parduodant savo produktus, tiek gilinantis į duomenis ir optimizuojant puslapių konversijas.

Visi šie vaidmenys paskatino perskaityti dešimtis knygų, daug bandyti, klysti ir atrasti. Tokiu būdu tarp įvairių specifinių žinių ir pigių triukų išryškėjo ir bendri principai, būdingi visoms reklamoms.

Būtent apie bendrus geros reklamos ir marketingo bruožus bei kaip juos pritaikyti jis ir šnekės.

Štai kelios temos, kurios bus paliestos mokymų metu:

– Priemonės ir įrankiai siekiant suprasti savo pirkėją, jo įpročius ir situaciją;

– Kaip vertinti ir kokias išvadas galima pasidaryti iš įvairių reklamoje aktualių skaičių: CPM, CPC, reach, frequency, link clicks, landing page views ir kitų;

– Kaip planuoti ir kurti savo pirkėjui aktualią reklamą;

– Kaip pasirinkti reklamos kanalą pagal produktą, tikslą, turimą biudžetą ir žmogiškuosius išteklius;

– Kaip naudojant Facebook, Instagram, Google, Amazon ir kitus įrankius itin tiksliai sužinoti, ko nori potencialus jūsų klientas;

– Kaip ir ką testuoti ir kaip įvertinti savo rezultatus.

Raitis yra socialinių tinklų rinkodaros agentūros Caption reklamos vadovas.

Daugiau – jo LinkedIn profilyje: https://www.linkedin.com/in/gocentas/

Mokymai vyks ~2 val. Jų metu bus galima užduoti klausimus. Prisijungimus prie live konferencijos renginio dieną Jums atsiųs Marketingo mokyklos atstovai.

Data:  2020-05-27 (gegužės 27d.)
Laikas: 18:00 val.
Vieta: Online

Marketingo mokykla ir dr. Dalia Bagdžiūnaitė – mokslinė tyrėja, viešosios politikos inovacijų laboratorijos projekto vadovė ir neurorinkodaros lektorė – kviečia susipažinti su neuromarketingu.

Nagrinėsime pagrindinius neuromarketingo ir vartotojų neuromokslo principus, tyrimų metodus bei išbandysime praktiškai taikyti žinias. Kalbėsime apie vyraujančius mitus, reikalingas sąlygas.
Atsakysime į klausimus:

– Kas yra neuromarketingas, kodėl jis svarbus? Kas yra vatotojų neuromokslas ?
– Kodėl neuromarketingas yra karšta tema visame pasaulyje jau pastaruosius 15 metų ir kokios yra ateities rinkodaros perspektyvos?
– Kaip neuromarketingas kuria vertę strateginiams verslo sprendimams? Kada, kur, kam ir kaip jis naudojamas?
– Kaip atliekami neuromarketingo tyrimai? Kokios technologijos ir principai yra taikomi? Kada ir kur reikia neuromarketingo tyrimų?
– Kaip atpažinti vartotojo elgesį? Kaip marketingo dirgikliai veikia sąmoningas ir pasąmoningas vartotojų reakcijas?

Dalia turi 8 + metų darbo patirties akademiniame, verslo ir viešajame sektoriuose. Mokslų daktarė vartotojų neuromokslo srityje (Copenhagen Business School, Center for Decision Neuroscience, Danija). Neurorinkodaros ir elgesio mokslo srities žinių Dalia sėmėsi iš lyderiaujančių pasaulio mokslininkų ir praktikų Pietų Kalifornijos universitete Amerikoje (Brain and Creativity Institute), Copenhagen Business School (Center for Decision Neuroscience) ir aplikuojamojo neuromokslo kompanijoje Neurons Inc. Danijoje. Dalia specializuojasi neurorinkodaros, neurodizaino ir neuroekonomikos srityse, dėsto ir konsultuoja elgesio mokslo principų, neurotechnologijų taikymo klausimais. Savo tyrimus pristatė pirmaujančiose akademinėse konferencijose (pvz., The Convention of Association for Psychological Science, USA, NeuroPsychoEconomics, EMAC, Login2014). Jos doktorantūros projektas buvo nominuotas vienu iš Neurotalent 2015 konkurso finalistų, eksperimentų rezultatai aprašyti Forbes.

Bilietai renginio vietoje nebus parduodami.

Data:  2020-05-28 (gegužės 28d.)
Laikas: 16:30 val.
Vieta: Online

Vieno vakaro konferencija siekiantiems produktyvumo bei rezultatų. Šiame renginyje išgirsite trijų lektorių pranešimus. Ketvirtoji paskaita – dirbtuvės darbo našumo bei produktyvumo tema.

Šis laikotarpis yra visiems sudėtingas. Ko tikėtis atslūgus įtampai? Kaip toliau komunikuoti ir elgtis? Kaip prisitaikyti prie naujos situacijos? Visi šie klausimai bus atsakyti čia. Tau reikia juos išgirsti!

1. Mindaugas Lastauskas ,,Viruso smūgis žiniasklaidai. Kokio stiprumo ir kas iš to marketingistams?”

– Ko galima tikėtis šiais metais?
– Kaip elgsis žiniasklaidos kanalai norėdami išgyventi krizę?
– Kaip tai išnaudoti marketingo specialistams?

2. Aistė Jakimavičiūtė – Bikauskė ,,Krizė kaip kūrybiškumo treniruotė”

– Kaip pandemijos metu prekių ženklai sėkmingai (arba nelabai) reaguoja į staiga pasikeitusius vartotojų įpročius?

3. Matas Pocius ,,Naujienlaiškiai ir automatizuoti el. laiškai”

El. paštas – pigiausias komunikacijos kanalas, turintis net 1:40 investicijų grąžos santykį. Dėl to dažnai el. pašto rinkodara yra vadinama efektyviausiu kanalu. Pranešimo metu bus peržvelgta dažnai pamirštų, bet privalomų el. pašto elementų atmintinė bei tai kas bus karščiausio šioje srityje artimiausiu metu.

4. Praktinės dirbtuvės su Julija Brodske ,,Motyvacija neegzistuoja arba kuo skiriasi produktyvūs profesionalai nuo įsikvėpusių naujokų?”

– Kas yra tas produktyvumas?
– Ar jis priklausomas nuo ponios motyvacijos?
– Ar egzistuoja motyvacija?
Atrasite:
– Kaip kasdieniai įpročiai gali padėti užtikrinti džiaugsmą teikiantį, malonų, rezultatus duodantį darbą;
– Kaip prasti įpročiai visa tai nubraukia ir neaišku kam išspekuliuoja mūsų laiką ir pasitenkinimą savimi.

Julija prisipažįsta, jog vis labiau abejoja universaliais būdais, atseit tinkančiais visiems. ,,Taikyk tai, ką aš sakau, ir būsi produktyvus/sėkmingas/turtingas/efektyvus.” Mes per daug skirtingi, kad mums tiktų kažkokios penkios taisyklės. Todėl išbandysite tai, ką norėsite. Tegu tai būna smagus žaidimas be įtampos. Juk už nugaros nestovi šefas, tiesa?

Mokymai vyks nuotoliniu būdu. Prisijungimus prie konferencijos renginio dieną atsiųs Marketingo mokyklos atstovai.

Visais klausimais kreipkitės info@marketingo-mokykla.lt.