Marketingo mokyklos trijų kartų abonementas

Abonementas galioja į visus Marketingo mokyklos renginius.

Socialinių tinklų mokymai
Data:  2020-03-14 (kovo 14 d.)
Laikas: 11:00 val.
Vieta: Marijampolės Petro Kriaučiūno viešoji biblioteka
Gatvė: Vytauto g. 20, Marijampolė

Socialinių tinklų rinkodaros mokymai. Marijampolė

Guoda Kotryna Šereikaitė – organizacijos „Marketingo mokykla“ vadovė ir įkūrėja, „Utenos moterų pusryčių“ bendrąįkūrėja bei „Siemens“ arenos marketingo projektų vadovė.

Kovo 14 d. mokymuose bus pateikiama informacija apie tris socialinius tinklus: Facebook, Instagram, LinkedIn.

Mokysimės:
– kas yra komunikacijos planas, strategija ir kam tai reikalinga;
– kokius tikslus nusistatyti planuojant komunikaciją socialiniuose tinkluose;
– kaip išnaudoti socialinių tinklų galimybes;
– kaip parduoti socialinių tinklų pagalba (gerų kampanijų pavyzdžiai ir analizė).
Bus pateikiama daug pavyzdžių ir akcentų apie kiekvieną socialinį tinklą atskirai.

Mokymai orientuoti į pradedančiuosius bei smulkius verslus.
Plačiau apie lektorę:
https://www.linkedin.com/in/guodakotryna/
https://www.instagram.com/guodakotryna/

Bilietų kiekis ribotas. Vietoje bilietai nebus parduodami.
Kilus klausimams kreipkitės asmenine žinute arba info@marketingo-mokykla.lt

Data:  2020-03-19 (kovo 19d.)
Laikas: 18:00 val.
Vieta: Technopolis Alfa Vilnius
Gatvė: V. Gerulaičio gatvė, Vilnius, Lietuva

Marketingo mokykla ir dr. Dalia Bagdžiūnaitė – mokslinė tyrėja, viešosios politikos inovacijų laboratorijos projekto vadovė ir neurorinkodaros lektorė – kviečia susipažinti su neuromarketingu.

Nagrinėsime pagrindinius neuromarketingo ir vartotojų neuromokslo principus, tyrimų metodus bei išbandysime praktiškai taikyti žinias. Kalbėsime apie vyraujančius mitus, reikalingas sąlygas.
Atsakysime į klausimus:

– Kas yra neuromarketingas, kodėl jis svarbus? Kas yra vatotojų neuromokslas ?
– Kodėl neuromarketingas yra karšta tema visame pasaulyje jau pastaruosius 15 metų ir kokios yra ateities rinkodaros perspektyvos?
– Kaip neuromarketingas kuria vertę strateginiams verslo sprendimams? Kada, kur, kam ir kaip jis naudojamas?
– Kaip atliekami neuromarketingo tyrimai? Kokios technologijos ir principai yra taikomi? Kada ir kur reikia neuromarketingo tyrimų?
– Kaip atpažinti vartotojo elgesį? Kaip marketingo dirgikliai veikia sąmoningas ir pasąmoningas vartotojų reakcijas?

Dalia turi 8 + metų darbo patirties akademiniame, verslo ir viešajame sektoriuose. Mokslų daktarė vartotojų neuromokslo srityje (Copenhagen Business School, Center for Decision Neuroscience, Danija). Neurorinkodaros ir elgesio mokslo srities žinių Dalia sėmėsi iš lyderiaujančių pasaulio mokslininkų ir praktikų Pietų Kalifornijos universitete Amerikoje (Brain and Creativity Institute), Copenhagen Business School (Center for Decision Neuroscience) ir aplikuojamojo neuromokslo kompanijoje Neurons Inc. Danijoje. Dalia specializuojasi neurorinkodaros, neurodizaino ir neuroekonomikos srityse, dėsto ir konsultuoja elgesio mokslo principų, neurotechnologijų taikymo klausimais. Savo tyrimus pristatė pirmaujančiose akademinėse konferencijose (pvz., The Convention of Association for Psychological Science, USA, NeuroPsychoEconomics, EMAC, Login2014). Jos doktorantūros projektas buvo nominuotas vienu iš Neurotalent 2015 konkurso finalistų, eksperimentų rezultatai aprašyti Forbes.

Bilietai renginio vietoje nebus parduodami.

SEO mokymai
Data:  2020-03-25 (kovo 25d.)
Laikas: 18:00 val.
Vieta: Technopolis Alfa Vilnius
Gatvė: V. Gerulaičio gatvė, Vilnius, Lietuva

Misija SEO. Mokymai su Ramūniu Bruzgiu

Marketingo mokykla ir lektorius Ramūnas Bruzgys kviečia į praktinius SEO mokymus: kaip gauti daugiau potencialių klientų iš „Google“ ir didinti įmonės matomumą 2020 m. nemokamai?

Mokymų metu sužinosite:

  • Susipažinsite su „Google“ reitingavimo faktoriais;
  • Kodėl Jūsų svetainė nekyla paieškos sistemose?
  • Nuo ko pradėti puslapio optimizavimą?
  • Nemokami „Google“ įrankiai, kūrie parodo, kiek žmonių ir kaip rado Jūsų įmonės svetainę bei kiek iš jų tapo Jūsų klientais;
  • Sužinosite, kokias frazes naudoja Jūsų potencialūs klientai, kad rastų Jūsų teikiamas paslaugas ar parduodamas prekes;
  • Ko reikia, kad Jūsų svetainė atsidurtų „Google“ TOP10 (ir ten išbūtų ilgai be papildomo darbo);
  • Kaip sužinoti paieškų tendencijas „Google“ paieškoje (svarbu planuojant pardavimus ar marketingo kampanijas)
  • Ką jau šiandien galite lengvai pakeisti savo svetainėje ir gauti geresnius rezultatus iki naujų metų;
  • Kaip rašyti straipsnius, produktų ar paslaugų aprašymus, kad jie atsidurtų paieškos sistemoje aukščiau?
  • „Google“ nuobaudos ir pavojai: kaip jų išvengti ir kodėl taip nutinka?

Kaip susikurti savo pirmą SEO kampaniją neturint žinių ir tam skirto biudžeto?

+ Realūs SEO atvejai ir sėkmės/nesėkmės istorijos.

Mokymų lektorius – Ramūnas Bruzgys, vienos pirmųjų SEO agentūrų Lietuvoje įkūrėjas, SEO mokymų kūrėjas ir Baltijos technologijų instituto skaitmeninės rinkodaros programos dėstytojas.

https://lt.linkedin.com/in/ramunasbruzgys/lt
https://www.facebook.com/ramunasbruzgys